lördag 21 april 2012

Presenter



Idag ska jag äntligen visa alla presenter som vi fick när matte och lillhusse hade varit i Mjaumö på Kattmässa.



Massor av gratisprover


De verkar goda!


Sticks


Mmmmm, de här var väldigt goda matte, ge mig mer!!


Kvällsmatsunderlägg med Frank på  ;)

De här var fina, kan vi få kvällsmat nu?


En liten burk till matte


Åh, en mus!!
Den fanns med bland gratisproverna


En grön girmus som några andra i bloggänget också har.



Titta! Den sparkar mig!







En liten söt nalle som t.o.m matte kunde känna myntadoften från!



Åhhhhhhh, min nalle!!!! *gosgosgos*
Matte var dum nog att låta Frank nosa på den och nu är den alldeles nerddreglad...

Linnsen: " -Matte! Åk genast och köp en ny åt mig!"









Åhhhhhhh, MIN nalle!!!! *gosgosgos*









Då frågar vi oss vad vi fick av lillhusse? Matte gav honom ju faktiskt pengar när hon åkte till Kattmässan. Jo, han kom hem med kattsonger och en tröja, inte minsta leksak till oss... Snåljåp!





Matte, är det ingen ny Kattmässa snart så vi kan få fler saker??? *tre katter sitter som tända ljus*


12 kommentarer:

  1. Wow, vad roliga grejor. Här har vi inte kattmässa förrän i juli, suck jag får vänta tills dess. Frank är visst en riktig gottegris så som han plöjer igenom godiset. Underbara bilder och filmer!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frank blev alldeles galen i godiset och bara gick fram som en kattvält! Och så dreglade han ner min fina nalle... :/

      NOsbuffar

      Radera
  2. Fina å goda saker ni fick!
    Nallen verkade mest poppis!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av bra saker fick vi!
      Nallen var underjam!!! *suckar rusigt*

      Nosbuffar

      Radera
  3. Wow Julafton i April. Hon som gör dom söta myntakatterna brukar vara vår närmsta granne på Kattutställningarna. Dom är verkligen söta och goda också såg vi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här var BÄTTRE än julafton!! :D

      Om ni är granne med myntakatterna kan ni väl köpa en ny ODREGLAD till mig? Matte betalar!

      Nosbuffar

      Radera
  4. Alice20:01

    Vad mycket roligt ni fick! Men vad fräckt av Frank att ta din nalle när du var alldeles myntarusig. Jamarfina bilder/filmer på er.
    Här har matte beställt lite leksaker och annat skojsigt till oss idag, hoppas de kommer hem fort. *gnuggar tassarna*
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi fick massor av skojsigt!

      Frank är allt en riktigt fräck katt... Hoppas att ni också får en sån nalle när ni får era saker!! :D

      Nosbuffar

      Radera
  5. Er matte är det minsann stil på som har med sig massor med presenter hem till skillnad från vår. Detta ska hon minsann få veta..Nosbuff

    SvaraRadera
  6. De hade jättefina saker där. Girmusen och gröngrisen blev genast favvisar här, men det där godiset matte köpte, med lax eller vad de var kunde hon verkligen ha skippat. Segt som tuggummi var det och vi tuggar inte tuggummi. Nej hon skulle satsat på hederliga sticks som ni gjorde i stället.

    Nosgos

    SvaraRadera
  7. Oj, vad mycket grejer ni fick. Gottisar och leksaker. Tror vi måste skicka vår matte till en kattmässa så vi också kan få presenter.

    SvaraRadera
  8. Er matte frå MVG av mig i kategorin, shopping till katter !

    SvaraRadera