tisdag 31 januari 2012

Snart dags! :D

Idag gäller det att börja putsa pälsarna och rensa morrhåren, i morgon är det ju ÄNTLIGEN dags för Kattpremiären av Mästerkatten i stövlar.

Som ni kanske kommer ihåg så fick jag 55 biljetter av min kompis Kitty som är med i filmen och hon jamade att jag skulle ta med mig massor av kattkompisar. Än så länge är det inte så många katter som har nappat, så det blir nog lite tunnsått på röda mattan... :/
Kitty som har ordnat så att självaste Mästerkatten kommer och skriver tassografer... Det kanske är något annat spinnande som händer imorgon som jag har missat, vad vet jag?




I vilket fall som helst, kattlimon kommer och hämtar upp alla som vill följa med på bio, så jama till i kattentarerna så vet chauffören vart han ska åka! :)


24 kommentarer:

  1. Näe, det är vi som missat det!!! Voj voj! FÅR vi följa med på premiären???!! Får vi? Får vi? Får vi? Får vi? Får vi?
    nosgos å premiärgottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam men, det är klart att ni ska följa med på bio! ALLA mina kompisar och ALLA era kompisar är medbjudna! :D

      Nosbuffar och krongräddedrinkar

      Radera
  2. Så spinnande att bli hämtad med limousin!!!
    Vi ser fram emot att träffa Puss!!!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tycker också att det ska bli spinnande! Undrar var man ska be att få sin tassograf?

      Nosbuffar

      Radera
  3. Åhh va härligt det ska bli! Vet du finis, jag kan dra med systrarna Bus och brorsan om du vill ha fler med dig på bion.. Nemas problemas :) bara så du vet. Vi ska ha såå jamarsskojsigt! Och våra tvåbeningar kommer undra vart vi tagit vägen *fniss*. Nosgos och Mjölkisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart att dina kompisar ska följa med!! Allas kompisar är välkomna! Jag hoppas så att filmen är bra! :)

      Nosbuffar

      Radera
  4. Vi hänger gärna med - vi kan behöva komma ut lite så här mitt i vintern, och limosar brukar vara varma *kurr*. Men tror du inte att du blir alldeles rosa igen om du tittar på Mästerkatten? Han har ju också gröna ögon...

    Tass från Imma, abbemissa, som härmed vill boka åtta biljetter om det går för sig (en var till oss klosterkatter och en till Sagge, vår akutkatt).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart att ni ska hänga med alla åtta! Sagge måste ju också få komma ut och ha lite kul och träffa andra katter!

      Jag tror att jag ska försöka att inte titta så nära på Mästerkatten. Idag när jag tittade på Kjelle Bus blogg och han hade närbilder på sina blå ögon kände jag att pälsen började färgas igen... Så förjamligt pinsamt det är!

      Vi ses i limon imorrn!

      Radera
  5. Vi vill också! Tänk att få träffa alla igen och så få gå på premiär!! Kan vi ta med grannkatten Misse? Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart att ni och grannkatten Misse ska följa med! :)

      Det ska bli så kul att träffas igen, att få se alla i nyputsade pälsar gå upp för röda mattan!

      Nosbuffar

      Radera
  6. Anonym18:29

    Vi följer också gärna med. Tänk att vi känner nån som känner en kändis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att ni också kommer med Sippo och Tindra! Jag vet att Lurrvar speciellt ser fram emot att träffa henne! ;)

      NOsbuffar

      Radera
  7. Vi har borstat kostymerna och trimmat morrisarna så vi är redo för limousinfärd och filmpremiär i morgon. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så spinnade det ska bli! :) *hoppar upp och ner*

      Vi kommer och hämtar upp er!

      Nosbuffar

      Radera
  8. Kan vi sätta Sören på Flyget så ni hämtar upp honom så hänger han med. Vill ju gärna träffa denna Linnsen och se när hon skiftar färg.
    Han håller tassarna för detta.

    Nalle o Lasse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, nu blir jag nervös... :O Men det är ju klart att Sören ska följa med på filmpremiär! Vi hämtar upp honom på flygplatsen med limon!

      Ojojoj, jag blir alldeles förfärligt nervös! Hur ska jag klara det här, både Mästerkatten, Kjelle Bus med sin blå ögon och så Sören med sina gröna ögon...

      Radera
    2. Smulan W20:04

      jam du Linnsen, du kommer säkert att se ut som en regnbåge om du ska träffa och vara nära alla dessa snyggisar! Tänk på Frank, hur tror du han mår om du blir alldeles randig med olika färger? Det är bäst att vi ungmökatter får ta hand om Puss, Kjelle och Sören (och andra snyggisar också förstås) Fast nu kanske jag inte får följa med på premiären? Nosbuffar!

      Radera
    3. Det är klart att du ska med Smulan, så lättstött är ja inte!

      Jag vet ju att min Frank är den absolut bästa för mig, men ibland är det ju roligt att titta lite, fast inte om jag blir alldeles rosa! :O

      Radera
  9. Alice21:47

    Åh, vi vill också följa med! Jamarns vad spinnande! *trampar runt otåligt* Matte blev allt avis och hade också velat gå på premiär, men hon får vara hemma och hålla soffan varm tills vi kommer hem
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att ni också följer med, vi börjar bli riktigt många nu!
      Så skojigt det ska bli! Jag har redan börjat tvätta pälsen ;)

      Radera
  10. Mjau, vi har jamat med RattarKatten som har Limon och han säger att blir det biljetter över så rassalr vi ned och hämtar gänget med katter på Örebro katthem, vad säger ni om det? Trots allt så klämmer Nova och jag gärna ihop oss på en biostol och kan dela på en biljett! Det borde väl gå, tror du inte det Linnsen??! Katthemskatterna behöver verkligen lite underhållning!
    NosPuss Wikki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl självklart att katterna på "vårt" katthem ska med på en sån här spinnande sak! Jag har redan jamat till Blitz på Södertälje Katthem att han ska ta med allihop därifrån också!

      Blir vi för många får vi helt enkelt dela stolar, jag sitter med Frank och Lurrvar kan sitta med de andra ungkatterna som Simba, Bosse och Morgan och Tindra.

      Jag tror att Mästerkatten kommer att ge tassografer till alla katthemskatterna först, det är de värda! :D

      Nosbuffar

      Radera
  11. Mjau, vi kanske kan komma med oxå, om det finns plats
    kommer kanske lite sen om det?

    Tass tass

    *smyger ut tyst*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väl klart att ni skulle med! Visst var filmen spinnande! :)

      Radera