torsdag 5 juli 2012

Myntaparty



Vi ska ha party ikväll! :D

Men jag börjar från början, det är ett fasligt sjå på tvåbeningarna just nu, det tvättas, matte syr, lillhusse packar för ännu ett av sina evinnerliga skaut-läger osv...

Förutom allt det har tiden när matte och lillhusse håller på med ett nedrans ofog börjat - de åker och badar! Det skulle ju vara okej nån gång, men nu åker de vareviga dag och glömmer både kvällsmatstider och annat viktigt...  :/





Djuraffären



Igår var de på den där stora affären där man kan köpa roliga musar och råttor och dit var de ju inte tillåtna att åka, men sedan gjordes något som vi hade godkänt, nämligen åka över till Wikkis husse Silver som har varit inlagd hos stickisen några dagar. Han fick jordgubbar, kramar och tassage och såg glad ut. Dessutom fick Wikki gå ut på promenad och det gillar vi ju, och Nova, som vanligtvis inte visar sig, satt igår i dörren hela tiden medan tvåbeningarna var inne. Hon är rasande söt, tur att inte Frank träffar henne så ofta!  ;)



Wikki med matte



Idag ska tvåbeningarna åka och bada igen när de är klara med allt här hemma och de har dessutom lurat med sig Wikkis och Novas tvåbeningar.

Nu till partyt, när alla tvåbeningarna drar ut i det fina vädret ska de ju inte tro att vi tänker sitta här och ha tråkigt så Wikki och Nova kvistar över hit på lite mynta och Friskies. Ni är hjärtligt välkomna över om ni vill!



GosWikki! ♥




6 kommentarer:

  1. Vi kommer! Våra tvåbeningar är också trista, så vi kan behöva lite roligt...

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också, Matte bara rider och jobbar osv osv.... Och när hon är hemma så är den röde på besök och jagar iväg mig :( Så jag spenderar så mkt hellre tiden hos er!!

    SvaraRadera
  3. Tassar in, ska bara kräva lite gos här. Tar med mig färsk mynta. Min personal har varit på rymmen heeela dagen. De var bara hemma o kastade in lite saker och gav mig mat, hann knappt med nån klapp:-(

    SvaraRadera
  4. Vi kommer på studs! Kul med fest! Nosbuff

    SvaraRadera
  5. Anonym20:33

    syrran syrran syrran jag är häääääär

    SvaraRadera
  6. Mjau mjau mjau, vi kommer oxå. Hade glömt det, suckjam
    tass tass på födelsedagen
    hurrjam hurrjam hurrjaaaaaaaam

    Hörde ngt om det, på det däringa FB, *Fniss*

    SvaraRadera