måndag 31 december 2012

GOTT nytt år!


Hmm ja, då vill vi önska alla ett riktigt G O T T nytt år!


Bara för att ni ska förstå v i l k e t slags G O T T, så lägger jag upp en bild på godisförrådet igen!  :D




JAMARGOTT!! *nomnomnom*




 Så... ett alldeles

JAMARGOTT NYTT ÅR

TILL ER

ALLA MINA VÄNNER!


♥♥♥








Vi hoppas på ett riktigt bra nytt år med många nya hem till hemlösa katter !

Linnsen, Frank, Lurrvar, matte och lillhusse





PS. Alice, Alice, jag har köpt Dreamisar till er! Nu ska jag bara ha matte att ge dem till postilJohan också!  :)  DS.

16 kommentarer:

  1. Margareta Pennebrink17:14

    Gott Nytt År till er alla. vilken fin bild på alla tre, och vi hoppas också på ett gott dreamis år, jamargott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D

      Gott nytt år!

      Nosbuffar

      Radera
  2. Pacha och Corto18:56

    Gott nytt àr till er alla!!!! Och ja nu ar det bestamt vi flyttar till er i morgon,om det ar ok for er?! Jag vet att du tycker att erat godisforàd ar snàlt men dà skulle du se vàrat!!!!! Det ar sà tomt i den làdan att det ekar. Stackars oss!!!! Som tur ar fick vi i alla fall lyxgodis av veterinaren till jul. Hoppas att vi fàr ett bra àr alla vi katter tillsammans med MYCKET godis!! :) Pacha och Corto

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, då sitter jag och väntar på er nu! Vad roligt med nya kompisar att leka med här hemma!! :D

      Tills dess - nosbuffar!

      Radera
  3. Alice19:15

    Mjausingen vad ni är snälla! ♥♥♥ Tack snälla Linnsen!
    Ni är så söta när ni ligger där tillsammans och Lurrvar agerar tvättmaskin. ♥♥♥♥
    Vi önskar er alla ett jamargott nytt år!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att ni måste äta Dreamisar! :D

      Tack detsamma!

      Nosbuffar

      Radera
  4. Smulan W19:32

    Vi önskar er ett riktigt Stort Nytt Gott Välfyllt Förråd med GODISAR!!! va... va sa du matte? jaja... Ett Gott Nytt År också förstås! Fast det första var ju viktigare tycker jag. ;)
    Nospussar från din allra käraste syster <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhhhh, vilken bra önskan Smulan! :D
      Din önskan var helt klart bäst, men vi jamar ett vanligt gott nytt år till din matte också så att hon inte tar illa upp! ;)

      Nosbuffar till min bästaste syster ♥♥♥

      Radera
  5. Önskar er ett jamarns Gottigt Nytt År också !
    Eller som dom säger där borta i Ameri-KATT = Hippo Gnu Deer ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hippo Gnu Deer?!?!?! :O

      Nosbuffar

      Radera
  6. Gott Nytt År till er också, sötnötar! nomnomnom vilken gottishylla! Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma mina tre stiliga vänner! :D

      Nosbuffar

      Radera
  7. Gott Nytt År önskar vi er också tillbaka!
    Tack för den jättefina familjebilden med er ALLA tre tillsammans!

    =^.^=

    Nyårbuffar å en kram till er matte från vår

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vid sådana här tillfällen är vi med på bild alla tre!
      Nu blir det inte förrän till midsommar! ;)

      Nosbuffar och kramar

      Radera
  8. Så mycket gott! Blir nog ett bra år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tror jag Pelle! Det KÄNNS bra! :D

      Nosbuffar

      Radera