fredag 13 december 2013

Ja, glad lucia då...


Matte jamar att har man en blogg då måste man önska glad lucia med nya bilder, man kan inte bara återanvända de gamla även om de är tävlingsvinnare och allt. Hon kom inte hem igår så vi har inte behövt fira lucia på hela dagen, men ikväll kom hon med en ny tomteluva till Frank och allt. Tror ni han blev glad?


Det blev nästan som en liten film när Frank blev tomte... *fnittrar*



Jag ser intresserat på och vet vad som kommer hända! *fnissar*




Frank duckar...



... och blir lägre...



... men förlorar slaget...



Linnsen: - Jag tror att han måste räddas innan han backar längre, lillhusse!



Frank: Jag tycker inte O M att vara tomte!! Jag vill vara lucia som frugan i så fall...





Jam så klart, jag får ställa upp för familjen och representera som vanligt...





Jam vet att jag är jamarsöt! 









Det kliar i öronen, matte. Skynda dig!



Jam, en enda bild till då. Jag ligger still i en tusendels sekund!





GLAD LUCIA
från oss!





10 kommentarer:

  1. Pacha och Corto22:56

    Ahhh, sa fina ni ar!!! Alla kan ju se att Frank passar mycket battre som tarna an som tomte!Och de, Linnsen, vi svimmade nar vi fick se dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi, var vi så fina? :D

      Jam, Frank tyckte inte alls om tomteluvan, kanske jag ska ha den nästa år?

      Nosbuffar

      Radera
  2. Du är den apselut finaste Lucian vi har sett Linnsen! Frank var en bedårande tärna också, men som tomte såg han lite motsträvig ut... *fnissjam*
    Hoppas ni har haft en jamarbra Lucia fast matte har varit på rymmen.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tackjam så mycket! :D

      Jag är verkligen jamarglad att vi inte var tvungna att ha det där öronkliet hela dagen. Min tvåbeningssläkting fick ha öronkli hela dagen, men hon fick massor av pengar också. Vi skulle ha velat ha minst tusen stickisar om vi skulle varit kliiga hela dagen.

      Nosbuffar

      Radera
  3. Anonym23:26

    Åh, vilka fina bilder :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jamarmycket! :D

      Nosbuffar

      Radera
  4. Katten Sven07:48

    Linnsen, du är bedårande på bilderna!! Lika speciell som alltid vare sig du är 'arg Lucia' som förra året eller vuxet snygg och vacker som i år, Frank e också jamarsöt med sitt glitter!
    Skönt ni slapp lussa hela dagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vuxet snygg! - Hör du det Frank? :D

      Nä, hela dagen hade vi inte velat vara glittriga, usch och fyjam!

      Nosbuffar

      Radera
  5. Underbara Luciabilder på er!
    1000-tack för att ni ställde upp på bilderna, så vi fick se hur söta och stiliga ni är :)

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så jamarmycket! Klart att vi ställer upp och glittrar när vi har en blogg! :D

      Men jam måste nog fundera på om jag kanske ska vara tomte nästa år? Det röda passar ju till min päls!

      Nosbuffar

      Radera