lördag 28 december 2013

Sen jul


Nu har det gått flera dagar sen julafton och jag har inte önskat god jul på bloggen... Men nu önskar jag god fortsättning istället! :)

Jag kan jama att både Frank och jag fick julklappar, däremot fick inte matte och lillhusse några, varken av oss eller varandra. De hade helt enkelt inte varit tillräckligt snälla!

Frank och jag fick nya fjäderpinnar och det gillade Frank. Jag fick spiraler som jag inte vill leka med och så fick vi stickisar i massor!




Frank jagar fjäderpinne!






Jag jagar också!





Julklappar





*nomnomnom*





Ge mig den då, matte!





Håll undan fingrarna, en tiger anfaller!







Kom inte och jama att jag har tappat tänderna! 






Men, fick jag inget mer... 







Hoppas att ni har haft en bra jul!


8 kommentarer:

  1. Oj, Frank, det syns verkligen att du är en tiger fast du inte är randig! Rawr! Och vi tycker att det var rätt och riktigt att det var ni katter som fick alla julklapparna. Fick ni god mat också? Det fick vi - massor av smaskens som skinka och tonfisk till exempel. Så vi har haft en mycket god - hihi! - jul.

    Tass från Majsan, abbemissa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frank är upprörd nu Majsan! :O Han är VISST randig som en tiger fast det inte syns här!!

      Förutom det är vi lugna och fina, idag fick vi rå nötfärs till förrätt innan kvällsmaten. Matte och lillhusse åt tackås! :)

      Nosbuffar

      Radera
    2. Men snälla Frank... man kan vara en tiger i hjärtat, fast man inte är det utanpå! Skinnet är bara ett tunt, tunt lager av ens kattson, vet du väl?

      Tröstbuff från Majsan, abbemissa.

      Radera
    3. Men, men, jag ÄR randig! Jag är en randig svensk hustiger!

      Frank

      Radera
  2. Här är fingrar i fara också om vi inte får gottisarna snabbt nog *fniss*
    Visst är Frank ärn TIGER!!! DET syns jättebra på sista bilden Rawr...

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tihihihi, lillhusse vågar inte ge Frank godis ur handen!! Han har hört matte vråla till då och då...

      Visst syns det! Där hör du Frank!

      Nosbuffar

      Radera
  3. Oj vad Bosse blev avis på era fjädervippor!
    Det kan väl vem som helst se att Frank är en riktig tiger, med eller utan tänder. *fnissjam*
    Såna där fjädrar har vi också, vi gillar dem alla tre, de flyger iväg så kuligt när man tassar till dem
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam hallå, det är Frank här! Jag har BÅDE tänder och ränder!! :O


      Linnsen här:
      Ojdå, det var visst känsligt det där... Men fjädrarna var kul, spiralerna däremot var inte nåt vidare.

      Nosbuffar

      Radera