fredag 20 september 2013

Hjärtslag


Jamarns vad kul jag hade igår!!!   :D

Vi var i köket matte, lillhusse och jag. Jag jamade om att jag ville upp i skåpet och matte lyfte in mig. Jag låg där en stund lagom lång för att lillhusse skulle hinna blixtra mig. Så jamade jag om att jag ville upp på översta hyllan. Matte når inte dit så jag fick skjuts av lillhusse.





Lillhusseskjuts





Nå, matte och lillhusse fortsatte vad de höll på med i köket och jag rumsterade om på min hylla. Men det låg ju massa lakan och handdukar i vägen så jag var ju tvungen att ändra om lite.

Plötsligt hör jag både matte och lillhusse skrika rakt ut i köket "AAAAAAAAHHHHH!!!!!"!   :O
När jag förvånat tittar ner ser jag dem båda stå och stirra på ett gäng handdukar som just har flygit två meter från översta hyllan och landat med en duns. De trodde att det var J A G!!!!  :D :D :D


Man måste ju fråga sig vad de tror om mig, jag skulle väl inte r a m l a ut heller?!?!?!

Både matte och lillhusse tittade på varandra och jamade samtidigt "Jag trodde att det var Linnsen!". *fnittrar hysteriskt*


Det är kul att skrämma slag på tvåbeningarna ibland, för gissa om jag blev gosad sen...  :)







18 kommentarer:

  1. Anonym16:39

    Åh så du skräms, fina Linnsen <3 Förstår mycket väl att de blev rädda att det var du som trillade ner. Din lilla busa .... puss Ann, Kassia och Silvana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi, men det var roligt!

      Nosbuffar!

      Radera
  2. hihi sicket bus du är Linnsen! Inte skrämmas så! Puss och nosbuff på dej!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag tycker om att busa! :)

      Nosbuffar!

      Radera
  3. tihihi, du vet hur du skall få dina människor att studsa!! Heja på!!
    nosgos å beundrargottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam, men man måste ju hålla dom vakna! :)

      Nosbuffar!

      Radera
  4. Det ÄR kul att skrämmas ibland, busfröken ;-)

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst ÄR det hihi! :)

      Nosbuffar!

      Radera
  5. Men hur kunde de tro att du hade ramlat ner? Du är ju en katt!
    Vi katter ramlar ALDRIG, möjligtvis kan vi missbedöma situationen någon enstaka gång.... ;)
    Men vi tycker det var ett smart sätt av dig att putta ner grejerna så du fick lite extra gos!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland verkar de glömma att vi är katter! Jag skulle ALDRIG ramla! :)

      Nosbuffar!

      Radera
  6. oj, oJ, vi glider lite värdigt om vi skulle halka.. Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam, hihi, inte kan det se ut som att vi har gjort något fel heller.

      Nosbuffar!

      Radera
  7. Det bästa med den här typen är att man får massor med gos och sympkatti och kanske delikattesser också, utan att ha behövt anstränga sig ett endaste dugg :-)
    Tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam, visst är det perfekt! Man får inte vara dum om man är katt! :)

      Nosbuffar!

      Radera
  8. Kan tro, att matte och lillhusse blev skärrade. :) Bra sätt att få lite extra gos och uppmärksamhet, smarting där. Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam förstår fortfarande inte hur de kunde tro att det var jag som ramlade... Katter ramlar inte, de hoppar! :)

      Nosbuffar

      Radera
  9. Jag tycker också det är kul att skrämma slag på min matte ibland :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam, visst ÄR det!! :D
      Idag har jag dessutom gjort det igen! När matte satt på huk och skulle hämta något i skåpet hoppade jag upp på hennes rygg för att komma högre upp. Gissa om hon skrek så att jag nästan ramlade av! *fnittrar*

      Nosbuffar

      Radera