måndag 16 september 2013

Linnsens hemflyttelsedag!


Idag är det MIN hemflyttelsedag!  :D

Den 16:e september 2008 flyttade jag hem till min matte och lillhusse och Frank för alltid!

Eftersom matte inte vet vilket datum jag föddes så räknar vi den 16:e som min födelsedag också (men jag minns tydligt att jag föddes den 26 oktober 2004 och Frank några dagar tidigare).

HURRJAM FÖR MIG PÅ MIN 9-ÅRSDAG!

Jag fick också i uppdrag av matte att leta på de sötaste bilderna på mig, men det var förstås svårt eftersom jag är söt på alla!






Här är jam under täcket!




Leker vid prinsesstornet!






Hjälper till och lagar mat!






Lillhusse är förtjust i att hålla mig så här, jag är INTE förtjust som ni kanske ser!!





Närbild på morrisarna...





Jag går ofta att hitta i rena tvätthögar!  :D




Ibland känns dagarna så här...




... och man vill bara gömma sig.




Matte jamar att jag är jamarsöt när jag sover!




Redo för kvällsmat!





Matte gillar att blixtra nära...




En av de första bilderna på mig när jag hade flyttat hem.
Jag var liten här, bara fyra år! :)






Så här ser jam ut när jag ser in i mattes själ... Jam kan läsa allt som finns där då.




Gos på mattes mjukmage...






Hihihihi....












Lillfjanten var ganska okej, ibland...




Hallåjam!



Upp-och-ner!






Jag tvingade matte att ta brummisen till skolan idag, hon telekattiserade att hon lyckades köra fel tre gånger, vad är det för FEL på henne????? Men hon ska i alla fall komma hem tidigt och borsta mig, det har jag bestämt. Jag har redan lagt ut borsthandduken. Kanske att tant Bm kommer och kattulerar mig också!  :D






22 kommentarer:

  1. Anonym13:27

    Vilka söta och spinnande bilder! Jag tycker allra bäst om den där du lagar mat. /Mary

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tass så mycket, Mary! :D

      Jam tycker mycket om att laga mat och jam är speciellt duktig på att smaka av! :)

      Nosbuffar

      Radera
  2. Anonym14:28

    Vilka underbart fina foton på dig prinsessan <3 Grattis igen ! Ann, Kassia och Silvana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tass så mycket! :D

      Titta ni kunde kattentera!! Hurrjam!

      Nosbuffar

      Radera
  3. JAM MÅ DU LEVA , JAM MÅ DU LEVA , JAM MÅ DU LEVA UTI FLERA KATTILJONER ÅÅÅÅR !
    KURRA KURRA KURRA KURRA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tass så jamarmycket, Kjelle! :D

      Nosbuffar

      Radera
  4. Du ÄR jamarsöt, både när du sover och när du är vaken. Så det så! Fin-Linnsen.
    Gos på nosen och grattis på hemflyttelsedagen från Kolfart & Maja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooooh, så mycket kattplimanger jag har fått på min hemflyttelsedag!

      Tass så mycket, Kolfart och Maja! :D

      Nosbuffar

      Radera
  5. Jamarstort grattis på 9-års dagen! Vi måste också jama att du är ALLTID söt, inte bara när du sover!
    Hoppas du blir borstad i kattiljoner timmar ikväll och får massor av gottisar!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tass så mycket, Alice, Bosse och Morrgan! :D
      Hmm, kanske att det är så att jag alltid är söt? *fundilerar*

      Jag BLEV borstad!! :D

      Nosbuffar

      Radera
  6. Kattulerar igen. Du är jamarsöt på alla bilder. *kurrar högt*

    SvaraRadera
    Svar
    1. *kurrrkurrrrkurrrkurrrrkurrrrrrrkurrrrrrrrrrrrr*

      Tass så mycket, Pelle! :D

      Nosbuffar

      Radera
  7. Ingalill och Smulan18:25

    Vad menar matte med att du är jamarsöt när du sover??? Du är väl ALLTID jamarsöt???!!!
    Stort grattis till hela din familj som fått lyckan att ha en prinsessa boende hos sig i så många år!
    Puss och (k)jam från oss i Götet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tass så mycket, Ingalill och Smulan! :D

      Jam, det kanske är så då, att jag är söt jämt?

      Matte och lillhusse är jamarglada att jag tar tass om dem, de skulle aldrig klara sig annars.

      Nosbuffar

      Radera
  8. Hurr Jam vackraste Linnsen! Nosbuffara

    SvaraRadera
    Svar
    1. *rodnar*

      Tass så mycket, Dui och Deco! :D

      Nosbuffar

      Radera
  9. Margareta Pennebrink00:12

    så fina bilder på dig, lika söt på alla, kattulerar på 9 års dagen från 3 tjejer i Väsby

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tihihi, tass så jamarmycket! :D

      Nosbuffar

      Radera
  10. Så söt, det syns så tydligt att du och Mary är tvillingar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst S Y N S det, moster Viktoria! :D
      Den enda skillnaden är färgen, annars skulle ingen se skillnad.

      Nosbuffar

      Radera
  11. Stort grattis i efterskott till både dig och Frank! Klart att hemflyttelsedagar ska firas ordentligt. Matte kan väl köra fel någon annan dag istället? En sån här dag är det viktigt att man är hemma i tid! ;) Jättefina bilder! Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tass så jamarmycket, Findus, Rasmus och Isak! :D

      Det var så skönt att bli ordentligt borstad och så har vi fått god mat och i förrgår bet Frank matte i fingret, alla nöjda med andra jam! Hmm, jam inte matte då! ;)

      Nosbuffar

      Radera