fredag 6 juli 2012

Dagens outfit


Jag har minsann hört att man på tjejbloggar visar upp "dagens outfit" och jag vill ju så klart inte vara sämre.
Även om jag är katt så är jag ju faktiskt tjej OCKSÅ!






Idag har jag på mig päls av finaste kvalité i naturmaterial. Den går i hösttoner och passar fint nu mitt i sommaren. Pälsen är tassgjord och unik, går tyvärr inte att köpa på närmaste affär vilket naturligtvis känns jobbigt för alla som vill ha en likadan...

Till pälsen hade jag fundeleringar på om jag skulle ta på mig det röda eller det gröna halsbandet, samt vilken färg som funkar bäst till klorna. Kanske lila? Vad tycker ni bloggisar?


Ah, jag tror att jag kör au naturel, det blir snyggast till pälsen, men däremot satsar jag på det gröna halsbandet, det ger en somrig känsla!

TA DAAA! Redo att gå ut på balkongen!  :D

10 kommentarer:

  1. Tjusig outfit! Du kommer att bli snyggaste bruden på balkongen!!

    Jag (Maurice) tycker att du ska skippa nagellacket helt och hållet. (Tänker ALDRIG ha lackade klor, så illa som det luktar!!)

    Jag (Kajsa) tycker att lila klor låter väldigt snyggt till sommarpäls. Om du väljer mörklila, så kan du ju dekorera klorna med vita detaljer, för extra effekt!

    Grönt halsband låter himla trendigt!
    Tja
    Maurice & Kajsa
    *ger Linnsen en påse trendiga sommargottisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du tycker mörklila alltså Kajsa? *börjar genast att måla på klorna*

      Ja, det blir jamarsnyggt till dagens outfit! :D

      Nosbuffar

      Radera
  2. Sixten tycker att du är en snygging! Och vi andra tycker att du skall göra som Maurice föreslog, skippa klolacket för du är snyggast i rent vitt till höstfärgerna i pälsen. Du passar alldeles utmärkt i päls, förresten!

    Tass från klosterkatterna genom Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack Sixten! :D *kråmar mig och lägger svansen på sniskan*

      Jaham *förvirrad* tycker ni INTE att jag ska klolacket? *försöker frenetiskt att tvätta bort det med tungan*

      Hela min outfit är förstööööööörd nu! *brölar som tonårstjejer gör*

      Nosbuffar

      Radera
  3. Vi tycker att du är den snyggaste prinsessa som vi någonsin har sett :) Och du vet väl att en skönhet klär i allt !!!! Om du vill kan du ju ha nagellack på framtassarna och vara naturell på baktassarna, då får du ju liksom båda lookarna. :)

    SvaraRadera
  4. Smulan W20:07

    Åh vad snyggt Linnsen! Jamar som Skrutten och Skorpan; mörklila på framklorna och naturell på bakklorna! Tror det blir jätteläckert! Själv tänker jag ha min sköldpaddsfärgade päls på mig idag (och imorgon och i övermorgon och resten av livet också förresten) Men jag tänkte mig klarröda klor till detta, för jag har lite röda strimmor i pälsen som kommer att lyftas fram av klolacket! Jisses Linnsen, vi kommer att slå knock-out på alla pojkkatterna! =)

    SvaraRadera
  5. Alice21:41

    Jamarns vad fin du är i sommarpälsen! Jag håller med föregående jamare att mörklila framklor och naturella bakklor skulle vara rackarns snyggt till din fina päls.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Stilig outfit! Alltid vackrast naturellt, utan en massa tingeltangel.

    SvaraRadera
  7. Tjusig outfit !
    Om du vill skaffa lösnaglar i alla dess färger så kan du kika här :)
    http://www.softpaws.com/colors.html
    Japp , sidan är Amerikansk , vad annars *MOL*

    SvaraRadera