torsdag 27 oktober 2011

Åh vilken trevlig dag!

Det blev en jättebra födelsedag! Först blev jag borstad, sen lekte jag och matte lite, jag har bloggat och tackat för alla kattulationer på Catbook. Husse lovade att komma med strömming, det blir kurr!

Ingen vill ge mig presenter på min sjuårsdag! *buhuhuhuhu*

Lurrvar: Titta Linnsen, två presenter från oss!

På eftermiddagen sov jag en stund och då visade det sig att Frank och Lurrvar, utan mattes vetskap, gemensamt hade gått ut för att jama tag i en present. De kom hem med varsin blomma till mig! Dracena-sallad är jättekurrigt och nu har jag så många att jag kan ha två i varje rum! Matte och lillhusse är lite dåliga på att vattna dom bara, ibland får jag jama till på skarpen att min sallad börjar bli torr! Ja, Frank får ju också äta av dom, men mest tycker jag nog att det är min sallad! ;)
Åh, Dracena-sallad är gott! *kurrrrrrrr*


Matte och lillhusse hade varit på kattaffären och köpt nya bollar till mig, en påse catnip-linser, fast dom gillade ingen av oss katter. Men det är ju jättebra, lillhusse fyller ju på söndag och då har jag en present till honom! :) Dessutom fick jag en ny leksakspinne som Lurrvar INTE ska äta upp, samt ett trevligt kvitto att leka med! Inget nytt klösträd fick jag, det hade jag önskat mig, men både matte och lillhusse påpekade att jag, ja Frank också då, faktiskt fick ett för en månad sen och att det nu inte finns plats för fler träd här hemma. Man får alltid plats med klösträd jamar jag då!
 

Frank: Massor av presenter frugan, får jag låna en boll?

3 kommentarer:

  1. Anonym20:44

    Oj så mycket fint du fick. Jag tycker det verkar ha blivit en riktigt lyckad dag. *buffar*

    SvaraRadera
  2. Det var värst med presenter det blev till nån som inte skulle få några :)

    SvaraRadera
  3. Hihi! Jag fick massor av presenter!! Både kuliga och goda! :)

    SvaraRadera