tisdag 25 oktober 2011

Ser ni vad jag gör?? ;)






Jag låg där på min borsthandduk och njöt i godan ro och blev helt plötsligt attackerad av en dumdristig sängmus, kan ni tänka er så fräckt?! Sängmusar, mattmusar och soffmusar i all ära, de får väl ändå välja sina tillfällen att komma fram! Det är ju katters jobb att skydda hemmet, tänk om den hade bitit stora hål i lillhusses täcke och madrass, det vara bara att gå till akatt... jag menar attack! Jag var tvungen att ta till alla fyra tassarna, men på sista bilden har jag fångat den! *jamar stolt med kisande ögon*


6 kommentarer:

  1. Anonym20:05

    Bra jobbat Linnsen, tack för att du räddade lillhusses korg från de hemska djuren! :)

    SvaraRadera
  2. En mus som är så dum att den finns i din säng, och dessutom attackerar dig, får skylla sig själv!

    SvaraRadera
  3. Lillhusse: *gör tasshonnör* alltid redo att fånga sängmössen!

    Gustav: Visst var det en korkad mus!! :O Men den var god... ;)

    SvaraRadera
  4. Självklart att du var tvungen att fånga mususlingen som hade mage att tassa runt i din säng !!

    SvaraRadera
  5. Anonym06:12

    Starkt jobbat kompis. Där avvärjde du en katastrof. Du är av gott virke, det ser man ju direkt.

    SvaraRadera
  6. Duktigt jobbat. Inte ska väl en musling komma där och tro att den kan vara i "lillhusses" säng hur som helst.

    SvaraRadera