torsdag 27 oktober 2011

Kattparty imorrn! :D

Klosterkatterna undrade om jag inte skulle ha någon födelsedagsfest och det måste jag ju så klart ha! Jag tänkte nog inte på att nån skulle vilja komma när jag just har startat min blogg, det kanske inte är så många som läser den.

Katterna från klostret skulle ta med kurriga saker som dentisar, krongrädde, tonfisk och vitfisk... Husse ska ge mig strömming i present så den sparar jag till partyt!
Lillhusse ska på scoutläger i helgen så han är borta och matte lurar jag i säng så har vi lägenheten för oss själva och på balkongen är partybelysningen fortfarande uppe, dessutom har vi en jättejättegräsmatta utanför huset om vi vill vara ute. Då kommer säkert grannkatterna Tiger, Maja och Bumlan också, de är trevliga och går säkert bra ihop med alla bloggkatter!


VÄLKOMNA ALLA KATTER! :D


Uppdaterat: Vi räknar in alla sju Klosterkatterna som har massor av gott med sig, Stationskatterna tar med godis med kycklingsmak, *mums*, Kjelle Bus tar med ett par av grannens kvackisar (akta så de inte nyps på resan bara!), Alice och Wilma kommer med småbrorsorna och tar med tonfisk och grädde och Strindberg, Frida och Siri tar med nötfärs och äggula! Vi är uppe i 21 katter redan, jättekul! :D
Det är ju en perfekt start på min bloggkarriär!


Har dock redan kontaktat de duktiga katterna på Katticimex, matte ska bort en stund på lördag och då kan de komma och sanera bort alla kattallergener tills lillhusse kommer hem på söndag, jag vill ju inte att den stackaren ska dö av allergisk chock bara för att vi har haft party!  ;)



10 kommentarer:

  1. Grattis, jamar vi för full hals. Visst kommer vi på födelsedagspartyt. Vi medtar godiset med strimlad och torkad kyckling. Det smakar nog gott till dracenasalladen, tror vi. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Hörde jag någon säga ,PARTY ??!!
    Klart jag kommer , jag tar med mig godissticks och ett par av grannens Kvackisar kan jag säkert ta utan att dom märker det ;-)
    Har hört att det ska vara jamars gott med Ankfilé :)

    SvaraRadera
  3. Strindberg, Frida och Siri22:18

    Vi kommer och tar med oss ett stort paket nötfärs och massor med ägg från husses äggpaket så att vi kan mumsa på äggula alla som vill :-).

    SvaraRadera
  4. Stationskatterna:
    Tack för kattulationerna! :D Ni är hjärtligt välkomna och det ni tar med blir perfekt till min Dracena-sallad! *kurrrrr*

    Kjelle Bus:
    Du är hjärtligt välkommen! Godissticks blir perfekt och ankfilé låter verkligt kurrigt! :)

    Strindberg, Siri och Frida:
    Vad roligt at ni vill komma alla tre! Nötfärs och äggula blir utmärkt partymat! :)

    SvaraRadera
  5. Alice22:44

    KURRA, KURRA, KURRA! Jamargrattis! Nu har även vi hittat hit, och tänk vad kul att läsa att det är party! Vi kommer gärna om vi får, isåfall tar jag med mig min kompis Wilma och våra småbrorsor Mårrgan och Bosse och några burkar tonfisk och en flaska krongrädde. Jamarfin blogg du har, hit kommer vi garanterat och tassar lite igen!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Åh så kul Alice att ni också har hittat hit! Hjärtligt välkomna både till bloggen och på partyt i morgon kväll! :D

    Då räknar jag in fyra stycken till!
    Lurrvar är lite nervös, men han kanske kan leka med småbrorsorna? ;)

    SvaraRadera
  7. Party! Vad kul! Vi kommer så klart, Vi tar med tonfisk och myntakuddar! Nosbuff

    SvaraRadera
  8. Åh, ett party säger man ju aldrig nej till :) Vi kommer gärna. Tar med oss en av våra kattmyntaplantor (matte är snäll så vi har flera stycken och hon lär inte märka om en försvinner)

    SvaraRadera
  9. Lurvas Von Örontofs, Snutteruska och Smulan har lite svår att närvara, men hoppas att det blir en riktig röjarskiva :)

    SvaraRadera
  10. Dui och Deco, Skrutten och Skorpan:
    Vad kul att ni kommer allihop! Det ska bli så roligt att träffas! :)

    Skat-Ann: Vad synd att inte katterna med de gulliga namnen kan komma, men på nästa party kanske?! ;)

    SvaraRadera