onsdag 15 februari 2012

Hjälpt lillhusse!

Ni vet ju att det finns tvåbeningar som är mer eller mindre kunniga med saker. Härom dagen behövde lillhusse hjälp med något och jag ryckte såklart in, man är ju en hjälpsam katt.

På något underligt sätt verkade lillhusse inte alls upps-katta min hjälp... Så här såg dataskärmen ut när jag gick därifrån och lillhusse började vråla på matte med panik i rösten! :)


Lillhusses dator efter experthjälp från kunnig katt!



Jag tyckte inte att det var så mycket att skrika om, det är ju bara att vända datorn upp-och-ner!  :D

7 kommentarer:

  1. Vad du kan, Busfia!!!

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår inte hur lillhusse skulle klara sig utan min hjälp... ;)

      Nosbuff

      Radera
  2. Du är duktig du!!! Man behöver nya infallsvinklar ibland!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prexis!!! Och det har lillhusse nu!! :D

      Nosbuffar

      Radera
  3. Smulan W13:44

    man kan också vända lillhusse uppochner! det är bara nyttigt att stå på huvudet, då rinner allt blodet till hjärnan och då tänker man mycket bättre! Du är duktig du som hjälper lillhusse att bli bättre tänkare! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. DET har jag inte tänkt på!! *funderar ivrigt* Jag ska genast säga åt lillhusse att ställa sig på huvudet! :D

      Nosbuffar

      Radera
  4. Men jam, upps-kattade inte husse din hjälp? Förstår inte det, det är ju roligt med lite förändring ju.

    Nosgos

    SvaraRadera