torsdag 16 februari 2012

BBK

Hallåjam, Frank här igen!

BBK - vet ni vad det betyder? Jo, det betyder
BÄSTA BUFFKOMPIS!
Jag undrar om ni har en bästa buffkompis?

När jag bodde på Örebro Katthem buffade jag med alla katter jag mötte, många tyckte om det och buffade tillbaka, medan andra slog till mig... :/

Jag flyttade ju hem för 3,5 år sedan och sedan dess har jag buffat med tvåbeningar. Jag har ju frugan men hon känns liksom inte buffig på samma sätt, henne gosar jag hellre med, och så har jag ju lillkillen och honom brottas jag hellre än buffas med.

Den allra allra bästa buffkompis jag någonsin har haft är min LILLHUSSE! Jag får massor av kraft av att buffas med lillhusse. Han har ju mycket att göra med sin skola och allt sånt där, så ibland glömmer han att buffa med mig och då säger matte när hon tycker att jag börjar se vissen ut att "nu är det dags att buffa" och då kommer lillhusse och så buffas vi jättemycket. Mitt huvud dras liksom som av en magnet till lillhusses huvud och så reser sig svansen och blir en hög gladsvans igen! :D

På bilderna här under har vi ett gosbuff där vi ligger tillsammans på sängen, panna mot panna.



Det är du och jag lillhusse ♥

Du och jag Frank! ♥


Ibland passar jag på att tugga i lillhusses hår, då brukar han bli lite nervös,
men jag skulle ALDRIG bita min bästa buffkompis. Jag biter bara matte!  ;)



Tänk om alla hade en sådan buffkompis som jag har!  ♥

16 kommentarer:

  1. Såå gulliga ni är!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackjam, visst är vi! ♥

      Nosbuffar

      Radera
  2. Buffkompisar är viktiga! Jag, Skrutten, är inte så buffig men Skorpan han är en buffare av rang. Hans bästa buffkompis är matte, dom börjar varje dag med att buffa. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att Skorpan också har en buffkompis, det är viktigt! *längtar efter att få buffa med Skorpan*
      Säkert har du, Skrutten, något annat mysigt du gör med matte?

      Nosbuffar

      Radera
  3. Anonym16:29

    Åhhhh så mysigt. Så där brukar jag också göra med husse, men det är lite svårt att få så fina bilder som ni fick. *avundsjuk*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, kan du inte lära Tindra att hålla i blixtapparaten? Eller i allafall trycka på knappen? *funderar*

      Buffkompisar är det bästaste som finns!

      Nosbuffar

      Radera
  4. Vilka myysiga buffbilder du och lillhusse bjuder på idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Att buffa är det bästaste som finns!
      Du kankse ska prova med Balthazar? *funderar*

      Nosbuffar

      Radera
  5. BBK-are är de bästa som finns. Tur att du har nån att buffa på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar du och brorsan också buffas? :)

      Nosbuffar

      Radera
  6. Att buffas är jättemysigt! Fina bilder! Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jamarmycket! :)

      Att buffas är bara bäst!

      Nosbuffar

      Radera
  7. Så mysigt, ser jättegosigt ut, lyckos lillhusse som får buffa med dig.Nosdbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jamarmysigt att buffa med min lillhusse!
      Han har tur som har mig! :D

      Nosbuff

      Radera
  8. Alice10:54

    Vilken tur lillhusse har som har dig att byffa med! Här gillar vi alla att buffa, men Bosse är den stora buffexperten.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har han tur! :D
      *springer genast iväg för att buffa med Bosse*

      Nosbuff*

      Radera