tisdag 20 december 2011

Jag har fått min första Blogaward!!! :D :D :D

Jag eller vi, Frank får vara med och ta emot den också, har fått vår första Blogaward! Jag är så jamarstolt att jag nästan spricker! Tänk min lilla blogg... :D
TACK SNÄLLA Smulan och Amanda!
som ett villkor på att vi nu mottagit awarden 
ska jag nu ...
  1. Länka tillbaka till bloggen jag fick priset ifrån 
  2. Sätta in awarden på min blogg 
  3. Välja 5 bloggar att skicka awarden vidare till , som har färre än 200 följare.
  4. Låta dom veta att dom är nominerade till awarden i en kommentar hos dom.
Mina nominerade är :
Den fina svarta katten Kolfart
Kloka katten Gustav

11 kommentarer:

  1. Grattis, vi tyckte absolut att du/ni skulle ha den!
    Ni ska se att det kommer flera priser så småningom!

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Tack allra sötaste Prinsessan!!! Åh vad vi blir glada!!!
    nosgos å tisdagsgottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  3. Oj vad kul med en award till! Fast nu kanske jag inte hinner få fler innan jag flyttar? Dina.

    SvaraRadera
  4. Grattis till Awarden!!
    Den är ni väl värda.
    Nosbuff
    Ps. Vi har inte vågat titta på filmen i förra inlägget. *ryser*

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vi tycker så mycket om din blogg! <3 Tack för att du tänkte på oss. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  6. GRATTIS! Vi gillar din blogg och följer den ska du veta :) Nospuss

    SvaraRadera
  7. Alice22:33

    Grattis till priset, det är ni väl värda!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarden och tack för att ni gav en till mig.
    NosGosar!

    SvaraRadera
  9. Tack så jamarmycket till er alla för kattulationerna! Vi är jamarstolta här hemma och känner oss som att vi har fått både Nobelpris och Oscar och alla sådana där konstiga priser som tvåbeningar får, fast vår är mycket bättre! För den är nog given med hjärtat och det tror jag inte att de andra priserna är.
    Och jam är så jamarglad att ni tycker om min blogg! ♥

    SvaraRadera