lördag 10 december 2011

Kattentar-fråga

En okänd katt/tvåbening ställde denna fråga i kattentarerna:
"Brukar aldrig du och Frank ligga o kramas o busa, gifta som ni är?"

Hmm, på det svarar jag bara att vi är jättekramiga, senast i morse tvättade Frank mitt huvud. Busar gör vi inte så mycket just nu eftersom matte tog hit en dum kattunge till lekkompis åt mig, det är bara det att jag tycker inte om honom och nu leker han och Frank istället... :(

Parar oss gör vi inte, vi är båda kattererade och inte intresserade av sånt.

Här visar jag några bilder på när vi gosar!

I lillhusses fåtölj (Franks nalle är med)



På balkongen

På varma fönsterbrädan

På mattes mjuka mage

På sängen


Så vi kramas nog en del... ;)

8 kommentarer:

  1. Anonym06:40

    Så söta ni är tillsammans. *kurr*

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder på två mysiga katter.
    Ni är jättegosiga tillsammans!
    Speciellt bilderna, där Frank har sitt huvud på eller tätt intill dig är gulliga.

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Ni är så himla gulliga. Mysigt! Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Anonym09:36

    Mjau, kurr, vad gulliga ni är ihop. Xantippa

    SvaraRadera
  5. Alice10:46

    Sötnosar!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Kan bara jama som de andra.
    Underbara bilder. :-)
    Och ni är bedårande.

    SvaraRadera
  7. Så söta ni är tillsammans! :D
    Kramiz och Tass

    SvaraRadera
  8. Oj så fina bilder på er. Hoppas du och Lurrvar också blir kompisar snart. De brukar bli lite lugnare när de kattererats, för jag antar att det inte gjorts ännu?

    SvaraRadera