söndag 25 december 2011

Jultävling! :D

Märkte ni att jag hade bloggmaraton på uppesittarkvällen? Jag har hittat den piffiga funktionen att jag kan skriva en kattiljard inlägg när jag har nåt att jama om och så jamar jag åt bloggen att den ska lägga ut dem då och då och då gör bloggen det!! :D

OM det nu kommer inlägg hela dagarna så skulle ju ni bli oroliga och tänka "stackars Linnsen, hon hinner aldrig gosa med sin Frank så som hon uppkatterar på sin blogg... :(" och i själva verket så är jag på spa på borsthandduken och låter matte borsta mig, medan bloggen uppkatterar sig själv! Piffigt va?!  ;)



Idag ska jag göra en liten utlottning!

Det är så att jag fick två stycken exemplar av det senaste numret av den excellenta tidningen Kattliv och först tänkte Frank och jag att det var praktiskt för då behövde vi inte slåss om vem som skulle läsa först utan vi hade varsin att läsa. Men så kom vi fram till att det är bättre att någon av våra snälla vänner får den att läsa till nyår!

Ni kanske redan prenumererar på tidningen vad vet jag, men några kanske det är som inte har läst den! Lillhusse kom på tävlingsuppgiften:

Den som bäst kan lämna en passande beskrivning av mig, prinsessan Linnsen, vinner tidningen!

Beskrivningen, samt namn och adress skickas till min e-mjao senast på onsdag:
lillagosigabrun@gmail.com

4 kommentarer:

  1. Så där brukar jag oxå göra , tala om för blogger att publicera vad jag jamat alltså :)
    Vi ska visst få den där tidningen alldeles snart , jag vann en prenemuration åt min matte för ett tag sen.

    SvaraRadera
  2. Vi vill så gärna tävla om er extra tidning, så vi skickar ett e-mjau, där vi listar de egenskaper, som vi tror att du har.
    Matte prenumererade på Kattliv tidigare men nu när hon är pensionär, tycker hon inte att hon har råd. Matte säger, att hon hellre köper godis till oss.
    Eventuell vinst blir nyårspresent till matte.
    Nosbuffar
    Mozart och Vincent

    SvaraRadera
  3. Kjelle BUs:
    Visst är det smart. Ibland kanske man har masssor att jama om och ibland finns det just ingenting, då har man lite på lager! ;)

    Åh, vad snällt att vinna en prenemuration åt matte! Vi fick en liten prenemuration med 3 nummer i julklapp!

    Mozart och Vincent:
    Vad spinnande , då väntar jag på ert e-mjao! Nej, det är dyrt med tidningar, det tycker matte med, men en nyårspresent är alltid trevlig! ;)

    SvaraRadera
  4. Alice00:42

    Oj vad spinnande det skall bli att se vem som vinner! Matte har redan den tidningen, så vi står bredvid och hejar på alla tävlanden!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera