tisdag 27 december 2011

Smittsam Catbook

För tillfället har jag problem med min Catbook, den säger att jag har ett virus och att jag inte får skriva eller kattentera på ett par dagar. Men faktiskt är jag ju under behandling, matte och lillhusse har ju hällt klet i ögonen på mig ända sedan i torsdags så så smittsam borde jag väl inte vara? *orolig*
Jag hoppas SÅ att ni vågar vara vänner med mig ändå, för matte säger också att jag inte är så sjuk... Frank och minifjanten har ju inte blivit sjuka så då borde ju inte min Catbook bli det heller? *fundersam*



Men, men jag ÄR inte så sjuk... sorgset*

Därför, om ni vill veta när min blogg är uppkatterad får ni helt enkelt lägga mig i "Favoriterna" och traska hit och titta eller så kan ni trycka på knappen lite längre ner där det står "Följa Katt" och då får ni också på nåt sätt veta att jag har lämnat avtryck!

Förhoppningsvis smittfria buffar!

12 kommentarer:

  1. Du finns i vår länklista, så vi får veta det ändå automatiskt när du tassar i bloggen :)
    Tråkigt med catbooken, hoppas att den friska på sig.

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Smulan och Amanda:
    Vilken TUR att ni vill vara vänner ändå fast jag tydligen smittar!
    Matte säger att hon ska gå igenom datorn och se om jag har smittat den, för säkerhets skull! :)

    SvaraRadera
  3. Äsch, vad är det för dumheter att du skulle smittas - du ser helt smittfri ut, tycker jag! Och förresten skulle jag inte svika en vän för så lite. Catbooken får väl gå till veten själv istället för att anklaga dig?

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  4. Imma:
    Tihi, vad du är klok Imma! :D
    Jag ska säga åt Catbook att gå till stickisen! Matte har gjort en viruskoll på datorn och jag har inte smittat den. Skönt!

    SvaraRadera
  5. Äsch, va är det för tokerier! Du smittas ju inte.. Jamars tokerier!
    (Din blogg ligger i vår länklista kompis)

    Catbook.. Vad är det? Vågar jag ha en sån jag med?

    Tassklapp och Nosgos

    SvaraRadera
  6. Jamar som de andra!
    Bara struntjam!
    Nosbuff

    SvaraRadera
  7. Alice21:23

    Vi har inte catbook, men vi är gärna kompis med dig ändå! :) Sen tror inte vi heller ett dugg på att du skulle smitta någon.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  8. Nu kom ögonkletet fram till matte! Hon tackar så mycket.

    Nosgos

    SvaraRadera
  9. Rebellen:
    Vad bra!
    Nu verkar både jag och Catbook vara bättre! :)
    Klart att du vågar ha en sån!

    Buff

    SvaraRadera
  10. Max och Måns:
    Ibland verkar Catbook leva ett eget liv... ;(

    Nosbuff

    SvaraRadera
  11. Alice:
    Vad musigt!
    Man kan nog både ha och inte ha Catbook. Vi verkar båda ha frisknat till nu, Catbook och jag alltså! ;)

    Buff

    SvaraRadera
  12. Nea:
    Så jamarbra!! Har hon blivit nåt bättre än????? ;)

    Nosbuffar och kramar

    SvaraRadera