fredag 30 december 2011

Latsork

Nu har jag lyckats jama matte till att åtminstone tassa ner det jag telekattiserar till svar på alla kattentarer, latsorkiga tvåbening!

Skärp dig nu matte!



Matte säger att hon känner deprederingen komma bara för att lilhusse ska vara borta i fem dagar, men hon har ju oss! Om hon sover i lillhusses säng så LOVAR vi att sova i sängen också eller åtminstone sova i samma rum, fast kanske att vi vill sova i fåtöljen i vardagsrummet... Nja, vi får se! Vi ska i allafall hålla matte i tassen när de smäller där ute eller kanske gömma oss under soffan som lillfjanten lär göra.

Vi känner oss osäkra idag!  ;)

6 kommentarer:

  1. Upp med nosen matte. Äh jag vet hur svårt det är, har själv en matte som har det lite tufft just nu.

    Men tur att hon har er tre att gosa med.

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Åh va jobbigt kompis! Min mamma är också lite nere fast hon gör så mycket hon kan ändå för att vi inte ska sakna något. Men vet du, jag håller med Nea.. Himla tur att din matte har er tre som kan hjälpa henne.. Tro mig, det underlättar nog massa mycket tror jag. Nosgos och Styrka

    SvaraRadera
  3. Bra att ni tar tass om matte så hon inte behöver vara rädd när det smäller. Och matte vet ju att lillhusse kommer tillbaka och att han säkert tänker på er allihop fast han inte är hemma. Sen måste jag än en gång tacka för julklappen. Den var jamarkul, det tyckte vi allihop i min bur.

    SvaraRadera
  4. Nea:
    Vi försöker hjälpa matte att hålla nosen över ytan, men ibland är det tungt, hon är rätt stor! ;)

    Gosa med er matte också, det är en evinnerlig tur att de har oss!

    SvaraRadera
  5. Rebellen:
    Många mattar som är lite nere nu tydligen... :/
    Vi får försöka hjälpa till med buffar och gos!

    SvaraRadera
  6. Kattson:
    Jag lovar att vi ska sköta matte efter bästa förmåga! Vad bra att julklappen kom fram!
    Om en tvåbening svingar fågelpinnen är den jamarkul att hoppa efetr, har ni testat det?

    Dock vill vi påpeka att det är alldeles för usel kattite på den, tål inte alls att tuggas på av små envisa katter som lillfjanten till exempelvis.

    Du får göra som du vill om du vill ta med pinnen eller lämna den kvar när husse hämtar dig och din matta! ♥

    SvaraRadera