torsdag 1 december 2011

Stolt!

Igår kväll när vi gick och lade oss så låg Frank ända uppe på 9:e plats i Agrias tävling!! *springer hysteriskt runt i rummet* 



Jag är så stolt och mallig över att ha en så stilig man! TACK så kattinnerligt till alla som röstar!! :D

Om man tittar på topplistan som den såg ut i går kväll så hade Nea tagit sig upp på förstasidan också och Simba, underbart vackra Ville Kantarellkatt och Puma är också på god väg uppåt toppen, så skojsigt det är!!



Idag har vi alla glidit ner några platser, men det brukar ju ta sig framåt kvällen igen. Dock är inte matte säker på att röstningen funkar riktigt som den ska, igår stod det att det var 2 timmar kvar tills matte skulle få rösta och det tog hela 6 timmar innan de där "2 timmarna" hade gått.... Snart får man väl gå upp mitt i natten om man ska få göra sin dagliga röstningsrunda!  ;)

En sak till som jag är jättestolt över är att Frank har legat på listan över "mest visade" bilder ända sedan början! Han och en massa bilder på en liten söt orange kattunge trängs där och precis så såg Frank ut när han var kattunge! Han var SÅ söt! ♥
Jag minns hur vi brukade leka där i köket i Frövi och *viskar* Frank brukade också jaga sin egen svans *tihi*

Klicka på den stora bilden på Frank så kommer ni till tävlingen och kan rösta vidare!  :D

2 kommentarer:

  1. Inte konstigt att han är poppis, så söt som han är! Och förresten så jagar vi fortfarande våra svansar ibland. Svansen är så jamarns bra - som en tjompis som alltid finns där! *kramar svansen

    nosgos å svansgottis
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  2. Maurice och Kajsa:
    Visst ÄR han söt!! :D *nickar stolt*
    Men varför är inte ni med i tävlingen? Ni är ju också söta!
    Jag har nog aldrig jagat svansen och inte Frank heller i vuxen ålder, så jag hade aldrig sett nån göra det innan Lurrvar gjorde det, men nu börjar ju inse att många vuxna katter också gör det, ska fundera på om min svans kanske också är kul att jaga!
    Nosbuff

    SvaraRadera