torsdag 31 maj 2012

Tradera



Matte håller på och blixtrar grejer att sälja och lämpligt nog kom en av dem av sig själv för att bli blixtrad!

Jag kan lägga ut honom för 1 krona va??






SÄLJES!
Liten irriterande sak som tar din matte ifrån dig. Mindre än en normalstor burk med kattmat trots att han äter upp andras mat hela tiden. Går lätt att använda som knäskällis, bara att stoppa ner honom i plånboken när du går ut. Trivs med att ligga i andras sängar och att ha sönder andras leksaker. När man snabbt har tröttnat på honom är det bara att ta fram snabeldraken, han passar perfekt in i röret!









Det är tröttande att vara så söt!

















Någon som nappar?

25 kommentarer:

  1. Nu är du allt lite elak mot Lill Fjanten tycker jag !!!
    *skrattar så morrhåren trillar av*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte alls, han gick ju själv fram och satte sig för att bli blixtrad och utlagd! :D *suckar lyckligt*

      Nosbuffar

      Radera
  2. Anonym18:10

    Nämen, inte ska du väl sälja Lurrvar heller. Du får droga honom med kattmynta istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. OM jag inte kan sälja honom, är det ok att jag puttar ut honom från balkongen då?

      Med kattmynta blir han ju ÄNNU vildare!!! :O

      Nosbuffar

      Radera
  3. Näääääe!!! Linnsen!!! Så fååår man inte göra!!! Inte sälja ulltussar på Tradera!!! Eller Blocket!! Eller alls!
    *chockad och skakad i sitt innersta
    Maurice!

    ps, tycker Sippo har alldeles rätt: droga ner honom istället!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför??? Tvåbeningar köper ju ulltofflor och ullskinn och allt möjligt, varför då inte sälja ulltussar när så många uppenbarligen tycker att han är söt. Då får ju matte pengar så att hon kan köpa presenter åt mig på resan!!! :D

      Nosbuffar

      Radera
  4. Nu är du väl nästan lite elak mot söta Lurrvar ;-)

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ALDRIG elak! Prinsessor har rätt att göra vad de vill, titta på Kungen bara... ;)

      Nosbuffar

      Radera
  5. Jag hade gärnat befriat dig från Lurvvar om vi inte haft fullt hus redan.

    1 Spänn är ju rätt billigt om man vinner budet.
    Underbara bilder förressten.
    Säg åt matte att hon lägger in sin Traderalänk på Fasligboken så kan vi alla hjälpas åt att dela den.
    Vågar inte utan tillåtelse göra detta själv.

    Nalle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas ju förstås att han ska gå LITE dyrare, kanske kan räkna med 5 kr, mer vill nog ingen betala för honom så bråkig som han är.

      Du får lägga ut och dela vad du vill Nalle, det vet du! ♥
      Fast jag tycker att det är pinsamt att kännas vid alla dessa vita katter och nu ska de ju ut!

      Nosbuffar

      Radera
    2. Ok då gör jag så och hoppas att det blir fart på affärerna
      Nalle

      Radera
  6. Vi förstår ju att du skojjar.. fast är inte helt säkra på att Lurvvar förstår det.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skojar INTE!! Bara att titta på Tradera så finns han där, oops ett första bud!! Jag blir av med honom!!! :D

      Nosbuffar

      Radera
  7. Men Linnsen, har du sålt Lurrvar på Tradera?? Det var nog det värsta vi har hört. Vad säger matte om det ???

    Hur mycket fick du för honom förresten???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, det tar en vecka innan jag blir av med honom, nu ska ju tvåbeningarna bjuda på honom! :D

      Hittills är han bara uppe i 1 krona, men jag hoppas ju få åtminstone 5 kr för honom.

      Nosbuffar

      Radera
  8. Alice21:34

    Men Nea då....
    Jamar som de andra att så får man inte göra, tänk om Lurrvar blir ledsen? Då kommer han söka tröst hos Frank och då får du mindre tid med honom... Hade vi inte haft två vildar här redan så hade jag tassat in minst 4 dentisaskar för honom, för det är en rackarns söt luddtuss!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice21:35

      Menar ju självklar
      Men Linnsen då....
      *skäms över feljamningen*

      Radera
    2. Det är inte lätt att hålla reda på alla katter i bloggvärlden Alice!! :D

      Han är verkligen inte värd 4 dentisaskar och det där tror jag är din matte som jamar! ;)

      Nosbuffar

      Radera
  9. Hahahaha Alice. :) Du tänkte på att jag också har en lillfjant. Skall kolla om Linnsen blir av med sitt småglin på Tradera, om det går kommer jag bums att aktionera ut rödtjutet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja Nea!!! :D
      Det kommer bli en revolution av bortauktionerade småfjantar!!!! Tänk så lugnt vi får det *spinner lyckligt*

      Nosbuffar

      Radera
  10. Vi kan nog vara lugna. Lurrvar kommer inte att säljas på Tradera. Jag har tassat in och läst deras regler och där står det tydligt: Grundregel: Försäljning av levande djur tillåts inte på Tradera.
    (Även om man kallar dom för ulltussar:)
    Men jag förstår dig lite Linnsen. Har lite samma funderingar om den där Maja som har flyttat in här.
    ~Kolfart~

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch då, men det ordnar sig nog. Jag förstår precis hur du känner det med Maja, en otäck katt som ska komma och ta över ditt revir *morrar*
      Fast hon ÄR jamarns söt! ;)

      Nosbuffar

      Radera
  11. raijaravelin12:30

    Du kan skicka hit honom så blir du av med han=/.Vi tar emot honom med öppna armar.Dumma Linnsen=(.Snyft jag har också varit oönskad en gång i tiden så jag vet att han är ledsen=( Du kan få många dentisaskar så att du får ont i magen när du äter dom=/ Kidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! *dansar och far runt i 170 km/h*

      Kidi tar över lillfjanten!! Jag ska omedelbart trycka ner honom i en sån där Jiffy-påse som matte har liggande i garderoben och trycka på honom ett frimärke innan ni ångrar er!!

      Nosbuffar

      Radera
  12. raijaravelin21:17

    Vi ångrar oss inte=) Nr kommer han? Kidi

    SvaraRadera