tisdag 22 november 2011

Hjälper lillhusse

Hmm ja, det är Frank här!

Jag ville bara berätta att jag hjälper lillhusse med läxorna! Han säger att han inte skulle klara det en dag utan min hjälp!  :)


Ni ser att han ser alldeles villrådig ut, stackaren...


Här buffar jag och kommer med kattliga råd.


Jag hjälper honom med vad han ska skriva...


Sitter med som stöd, ger honom av min buff-liga kraft och nu har det börjat verka, lillhusses hjärna har satt igång att arbeta!


Ser ni vad han tänker nu!!


På sista bilden kände jag att jag inte orkade mer och var tvungen att gå och vila inför maten. Att buffa kraft tar mycket ork och man kan ju inte ställa upp HUR mycket som helst för tvåbeningarna...

8 kommentarer:

  1. Vilken tur lillhusse har som har dig som läxhjälp. HUR skulle han klara sig i skolan utan dig egentligen...

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Anonym18:47

    Hm, när jag gör så där, då påstår husse att jag är i vägen.

    SvaraRadera
  3. Det syns verkligen hur mycket du hjälper lillhusse och vi förstår helt och fullt hur trött man kan bli efter en sådan insats.

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka fina bilder och vad snällt av dig och hjälpa till :)

    SvaraRadera
  5. Smulan och Amanda:
    Lillhusse har erkänt att det skulle inte funka utan mig, så nu har jag lagt mig bredvid i fåtöljen för att sända buffar telekattiskt!
    Buff från Frank

    Sippo:
    I vägen?!? Din husse är helt klart otass-sam! Han skulle säkert klara sitt arbete betydligt bättre om du fick sitta med honom! :)

    Skrutten och Skorpan:
    Visst SYNS det!! :) Man blir alldeles slut... *snarkar till lite*

    Kattmamman:
    Tack för beröm! :D *rodnar om nosen*

    SvaraRadera
  6. Tycker det är snällt av dig att trycka ner läxan på datorn med hjälp av bakbenen. ;-)
    Men alla 2beningar tänker bättre med en buff då och då. :-)

    SvaraRadera
  7. Alice22:08

    Jag tror våra tvåbeningar skulle klara sig väldigt dåligt utan vår tassistans, tyvärr så förstår de inte alltid att uppskatta den. Som exempel så hade Wilma kräkts på hallmattan idag när matte var på jobbet, så för att hjälpa till att städa så hade vi vänt på mattan med kräkset nedåt och dragit in den i köket så hon skulle få närmare till vatten när hon städade. Men tror ni hon blev glad över all hjälp? *fnysjam* Otack är en katts lön... Tur att din lillhusse förstår värdet i din läxhjälp.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  8. Max och Måns:
    Jag hjälper honom ju så klart att skriva också när jag inte buffar! ;)

    Alice:
    Men vad duktiga ni var! Och matte var inte glad?? Konstig tvåbening, här hade ni ju varit ovanligt hjälpsamma i en besvärlig situation!
    Jo, som tur är vet lillhusse att han behöver min hjälp!
    Buff

    SvaraRadera