fredag 11 november 2011

Räknar och tänker

Sitter just nu med glasögonen på och nogsamt kattalyserar de svar jag har fått i min kattistiska undersökningen om Katters lukt! Har du inte varit med och svarat än, så gör det nu!



Det är mycket spännande och igår försökte lillhusse minsann få veta vad jag har kommit fram till hittills, men tänk om resultatet skulle sprida sig innan jag har kattalyserat klart, hela min undersökning skulle kunna gå till spillo! Jag blev tvungen att hota med att bita honom i handen för att han skulle sluta tjuvtitta!

Jag har hjälp av min kattistent Frank, ni ser honom på bilden här, men tyvärr kan han inte räkna så jag är inte
säker på hur resultatet blir om jag inte kattrollerar det noga. Lyssna här vad han säger:
Frank: - "Hm, ja det bor tre stycken katter här."






*pfffft* det vet väl jag som håller på att doktorera att det inte bor bara tre stycken katter här, det är ju fyra stycken: Jag, Frank, Linnsen och så Lurrvar förstås! Det blir helt klart fyra katter och kan inte Frank räkna till det, så klarar han inte att räkna alla de katter som har svarat på undersökningen!
Nej, allt får man göra själv! 


Ha en trevlig kväll!  :D

5 kommentarer:

  1. Jamars, det är ingen lätt uppgift ni tagit er an!
    Bara vi doftade ju massor med olika saker.
    Nåväl, lycka till.
    Vi ser fram mot resultatet
    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Alice22:56

    Oj vad spännande det skall bli att få ta del av dina kattalyser! Vad söta ni var med glasögon. *fnissjam*

    SvaraRadera
  3. Jamar som Max o Måns att det inte är någon lätt uppgift du tagit på dig Linnsen !!
    Skall bli spinnande att få läsa vad du kommer fram till sen :)

    SvaraRadera
  4. Alla:
    Det är en mycket spinnande undersökning som jag har tagit mig an!
    Alice, det är mina tänkarglasögon! :)
    Frank får bara låna ett par då och då för att se extra klok ut! ;) Fast han är söt i dom! ♥

    SvaraRadera
  5. Spinnade ska det bli att få se resultatet!Nosbuff

    SvaraRadera