måndag 28 november 2011

Schhh, titta försiktigt!

Hallåjam, det är Frank som jamar!

Titta vad jag såg tidigare ikväll:


Sluta blixtra då, Prinsessan vaknar!


Matte och lillhusse undrar hur det där gick till, men jag kan jama för er att frugan sov jättetungt som ni ser och då smög lillkatten, "vad sa du?" *lyssnar bakåt* jaja, Lurrvar smög upp och lade sig försiktigt bredvid utan att hon märkte det! Sen låg de där tillsammans och sov ända tills matte och lillhusse började smälla med något i köket som Lurrvar var tvungen att titta på. Och frugan, hon hade inte märkt nånting!  ;)

Lurrvar är jätteförtjust i frugan, fast lite rädd också, hon kan ju fräsa ifrån ganska bra när hon vill... ;)

6 kommentarer:

  1. *klappar tassarna och jublar* Synd att hon inte vaknade och såg vem hon sov så gott tillsammans med *fniss*

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Alice20:19

    Fnissjam - precis så där gör Bosse med Wilma här hemma. Hans största önskan är att få gosa med henne men hon bara fräser när han försöker... Men han får ofta ligga kvar så där nära om han har smygit dit när hon sover och vaknar.
    Nu är vi äntligen tillbaka och kan tassa runt hos våra kompisar. Mattes dator dog förra veckan, hon sa något om att systemdisken dog så den gick inte att starta. Vi har alla fyra försökt hjälpa matte i helgen att byta disk och installera, men hon har mest blivit irriterad när vi har försökt krypa in i datorn och visa med tassarna vart felet är. *fnysjam* Tänk att de aldrig kan uppsKATTa vår tassistans.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  3. Smulan och Amanda:
    Jag kanske hade satt en klo i ögat på honom om jag hade vaknat! :O *tihihi*

    Alice:
    Datorstrul är det värsta matte vet! Skönt att ni är tillbaka och säkert hade det gått ännu bättre om ni hade fått hjälpa till! :)
    Nosbuff Linnsen
    Vi följer Wilma och hennes tassande med småbrorsorna med intresse, vi hoppas att det ska gå bra det här så småningom... :/
    Kram matte

    SvaraRadera
  4. Woho !!!
    Ja just det vi skulle ju kika tyst och försiktigt *förlåt*
    Hoppas jag inte väckte Linnsen

    SvaraRadera
  5. Skrota kommentaren ovan. Det skulle stå:

    Oj Frank. Tänk om tycke uppstår mellan frugan och Lurrvar en dag.

    SvaraRadera
  6. Kjelle:
    Nu vaknade jag och jag tyckte INTE om att ligga så nära lillfjanten!
    Kurr på dig du stiliga katt!

    Nea:
    Nä, nää frugan tycker bara om mig, det är jag säker på! Hmm, kanske bäst att hålla koll på de där två!
    Med vänliga tassar
    Frank

    SvaraRadera