tisdag 8 november 2011

Räknar...

Räknar och studerar svaren som jag har fått i min kattistiska undersökning och de är alldeles rasande intressanta, vissa katter luktar si och andra luktar så...
Mattes doktorsväninna säger att för att jag ska få ett riktigt kattistiskt underlag måste jag nog ha in 20 svar, så ni som inte har svarat gör gärna det och bjud in era vänner också!

Oj, en högtidsstund, nu kräktes Frank!

Jag hade flera inlägg som jag skulle jama till matte, men hon säger att hon är djupt nersjunken i dy, konstigt jag tycker hon ser ut som vanligt
*lyssnar när matte mumlar nåt under sju täcken i soffan*
- långt nere i vad sa du matte?...
...jag tror att det var Kattianergraven hon sa och hon hör inte ett dugg vad jag telekattiserar...

Suck tvåbeningar! :(

Jag undrar om jag ska ringa efter nån som kan dra upp matte?

5 kommentarer:

  1. Oj, vi had tänkt svara men glömde bort det. Vad bra att vi kan svara nu istället.
    Det finns två katter i hushållet.
    Dom luktar olika.
    Det är lite svårt att beskriva lukterna men Skrutten luktar mer "ute" och Skorpan luktar mer "parfym"

    SvaraRadera
  2. Verkar som ni behöver ta tass om matte med lite extra spinnhealing sådär. Vi har ju missat för vi har inte kunnat tassa runt som vanligt men vi svarar nu.

    Vi är två katte i hushållet.
    Luktar ganska lika,lite friskt, gott,
    katt-säger matte.

    SvaraRadera
  3. Här luktar vi... öh... tja... lite parfymigt kanske. Oftast luktar vi dock lillies parfym eller badolja

    SvaraRadera
  4. Stackars matte, den där Kattianergraven som är så jättedjup! Matte säger att det är det djupaste man kan komma här på jorden eller rättare sagt i havet... du måste nog ringa räddningstjänsten och be dem komma och dra upp henne innan hon drunknar!

    Jag skall försöka jama till våra vänner som inte bloggar och fråga om de vill vara med i din doktorsavhandling.

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  5. Skrutten och Skorpan:
    Åh, så bra att ni kom ihåg att svara! Det är noterat! :)

    Dui och Deco:
    Vi har försökt att ta tass om matte idag, hon är lite längre upp nu. Svaren är noterade! :)

    Maurice och Kajsa:
    Det ska bli så intressant att sammanställa undersökningen! Tack för svaren! :)

    Klosterkatterna:
    Matte var alldeles förfärligt långt nere, hon hade skällt på lillhusse och han gick iväg och de var jätteosams... Hon känner sig fortfarande låg, men nu hör hon åtminstone vad jag jamar!
    Vad bra om ni kan jama mitt upprop vidare! :)
    Ta tass om matte och gammelmatte!

    SvaraRadera