fredag 11 november 2011

Trevligt!

Nu har Lurrvar flyttat ut på balkongen, Kattson sa att han skulle det!

Hmmm, nej, det kanske hon inte sa, men jag tolkade det så och matte kom på mig när jag höll på att bära ut tältet med munnen och samtidigt lockade på lillfjanten, jamarns också...

Han är kvar... :/

Däremot så har matte lyssnat på råden jag jamat till henne och gosat mycket mer med mig! Inatt gick matte och hämtade mig när jag låg och sov och så la hon mig hos sig i sängen och gissa vem som hoppade upp då... Men jag brydde mig inte om det, han kan gott ligga längst ner vid mattes tassar, så länge jag får ligga vid sidan av och bli klappad! Matte somnade när hon kliade mig... *kurrrrrrr* Jag med tror jag! 

Titta så mysigt vi har idag min Frank och jag!






Det här tyckte jag var en bra nyhet:

Katten åkte polisbil - har fått nytt hem


Det här däremot var en hemsk! ALLA KATTER I SUNDSVALL GÖM ER!!!!!!  :O   :O    :O
 
 

Polisen planerar avliva katter i Sundsvall på måndag


Det var ju en jamarstilig katt på bilden, han har väl inte gjort något ont! Varför ska han skickas till Skaparkatten??? Jag förstår inte... Dumma tvåbeningar...

Nu ska jag fortsätta gosa med Frank och så ska vi båda tänka på alla katter i Sundsvall och telekattisera med dem att de alla ska gå och gömma sig så att man inte hittar dem!! :D

5 kommentarer:

  1. Mysa med sin matte det r myyysigt det :)
    Håller tassarna i kors för att ALLA missarna i Sundsvall lyckas gömma sig på måndag !!

    SvaraRadera
  2. Så fina ni är när ni gosar. Måste vara liiiite svårt för Lurrvar att försöka komma in er gemenskap. Fast jag vet ju hur det känns när man plötsligt skall dela allt med ytterligare en individ. Det är jobbigt.

    Nosgos

    SvaraRadera
  3. O så söta ni är. Ingen av våra katter ligger så sedan gamle Busen gick bort. Nu är det mest morr o fräs.

    SvaraRadera
  4. Alice21:25

    Mjausingen vad mysigt du och Frank har det! Hoppas ni får massor av gos i helgen och kanske får lilla söta Lurrvar vara med på ett litet, litet hörn...
    Sen håller vi alla tassarna här för missarna i Sundsvall.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  5. Kjelle Bus:
    Visst är det myyyyysigt att mysa! :)

    Nea:
    Egentligen tror jag att Lurrvar är ledsen när han inte får vara med oss och gosa, men han får ju å andra sidan leka med Frank och det får ju inte JAG!
    Buff

    Nalle:
    Usch så tråkigt med fräs och morr, katter ska ju mysa med varandra! Hoppas att de börjar med det igen:)

    Alice:
    Vi har det jättemysigt och kanske kanske kan lillfjanten få ligga längst ner vid baktassarna och höra vårat kurr! ;)
    Buff


    OM vi alla telekattiserar tankar till katterna i Sundsvall att de ska gömma sig så tror jag att de hör oss! :D

    SvaraRadera