onsdag 28 december 2011

Bildbomb

Hej, det är Lurrvar som jamar, LURRVAR!

Jag jamar det igen för jag är så stolt över mitt namn och prinsessan kallar mig så ofta för lillfjanten att jag måste säga det ibland för att komma ihåg vad jag heter, nämligen Lurrvar!

Matte och lillhusse har sagt att jag ska lägga upp de här bilderna eftersom de tycker att jag är så jamarsöt på dem! De säger att det är tur för mig att jag är så söt för annars skulle jag få flytta! :O
Bara för att prinsessans svans är så rolig att jaga... Den viftar ju så roligt och min svans också! Och farbror Franks med!
Jag tycker om svansar... och mattor! Jag brukar jaga mattorna också och farbror Franks nya fågelpinne, men han tittade strängt på mig och sa att jag hade haft sönder den... *darrar lite* Men... men det var inte meningen, den var ju så god att bita på och man skulle väl fånga fågeln??

Jag ligger i prinsessans torn också! Och om nån har tappat mat på golvet äter jag upp det direkt och jag tvättar golvet i vattenfallet och så jagar jag min svans!


Matte och lillhusse säger att jag är jamarsöt! ♥






Hallåjam!

Jag har lärt mig att man ska le in i blixtapparaten!







Man blir jamartrött av att posera!

Som sagt JAMARtrött!
Hejdå från Lurrvar

14 kommentarer:

  1. Anonym16:21

    Hej Lurrvar! Du är verkligen SÖT! Klart du ska få leka, ung som du är, men var lite försiktig med att jaga prinsessans svans.

    SvaraRadera
  2. Anonym16:23

    Hej Lurrvar! Du är verkligen SÖT! Klart du ska få leka, ung som du är, men var lite försiktig med att jaga prinsessans svans. Xantippa

    SvaraRadera
  3. Alice17:08

    Du är helt bedårande söt Lurrvar! Här har matte precis tagit kort på Bosse som ligger tätt bredvid Wilma och sover. Wilma morrade och fräste och tassade även till Bosse när han kom, men han är envis och lade sig försiktigt, försiktigt bredvid och till slut slappnade även Wilma av och nu sover de sött båda två. Matte fick nog allt en tår på kinden...
    Så ta det bara lugnt med Linnsens svans så skall du se att hon kommer gilla dig också till slut.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  4. Men jag är säker på att du skulle få stanna även om du var ful som stryk. I en mattes eller husses ögon är ens katt ALLTID söt och gullig, oavsett hur den ser ut. Fast svansar kanske du skulle försöka låta bli att jaga? Kan det bli ett nyårslöfte?

    SvaraRadera
  5. Anonym17:37

    Du är verkligen stilig, måste jag jama. Du verkar ha fattat ett rejält tycke för svansar. Jag minns när Snuffe var nyinflyttad här, då jagade han jämt svansen. Var det inte hans egen så var det min.

    SvaraRadera
  6. Åh, du är jamars stilig och verkligen vacker! :D
    Jag tycker bara du behöver vara lite snällare mot Linnsen.
    Du skulle kunna lära dig massa av henne istället för att reta henne.
    Ni skulle nog ha massa roligare tillsammans om du lugna ner dig.

    Tass och Nosgos

    SvaraRadera
  7. Du är jättesöt! Nosbuff

    SvaraRadera
  8. Xantippa:
    Åh, tack så jamarmycket! ♥
    Men jag VILL jaga svansar!! Det är det roligate jag vet! :O
    Nosbuff Lurrvar

    SvaraRadera
  9. Alice:
    Tack så jamarmycket! ♥
    Jag hejar på Bosse, jag tror vi kunde leka med varandra. Jagar han också svans??
    Nosbuff Lurrvar

    SvaraRadera
  10. Kattson:
    Som tur är så tycker ju matte att jag är söt, men hon vill hälsa att hon känner det som att hon skulle svika mig om jag fick flytta, men å andra sidan känner hon sig som hon sviker prinsessan nu... :(
    Jag VILL jaga svansar! Måste jag lova?
    Buff Lurrvar

    SvaraRadera
  11. Farbror Sippo:
    Tack så jamarmycket! *bugar för farbror*
    Jag tycker JAMARmycket om svansar!!

    SvaraRadera
  12. Rebellen:
    Oj, både stilig och vacker! *generad om nosen*
    Jag är jamarsnäll mot prinsessan, vill leka med henne och så. :) *springer iväg efter svansen som gick förbi*
    Buff Lurrvar

    SvaraRadera
  13. Dui och Deco:
    Tack så jamarmycket! ♥

    Buff Lurrvar

    SvaraRadera
  14. Jag tycker matte och lillhusse har alldeles rätt. Du ÄR jamarsöt!

    NosBuff!

    SvaraRadera