tisdag 6 december 2011

Sista rycket

Enligt Agria så är det slut på tävlingen imorgon klockan 10.00, men på deras klocka som räknar ner är det fortfarande 65 timmar kvar, fast det borde vara ca 17 bara. De verkar ha haft klockproblem mest hela tiden tycker jag.



Nu äntligen har vi ju fått upp katten Nea på topp 14 och många bloggkatter är på första raden på sidan två, så jag tycker att vi satsar på att ge extraröster till dem det sista dygnet nu, precis som vi har gjort med Nea!
Däremot har det ju kommit två löjliga kattungar och trängt ut Sixten från hans stadiga plats 7 och det är inte bra, de nosar dessutom Frank tydligt i svansen *jamar högt* "bit Frank bit!"...

Jag vet att det inte spelar någon roll eftersom juryn väljer sen, men det handlar ju om ÄRAN att ha få kommit på plats ett eller tre osv. Så tycker iallafall vi! *tihi*

Idag hade jag egentligen tänkt jama om nåt annat, men eftersom jag först var tvungen att vara stödkatt åt en matte med jamarhuvudvärk och sen när jag hade botat det och jag startade datorn så sa den att den hittade sjukdomar, så matte var tvungen att göra en hel sjukdomskontroll och det tog kattiljoner timmar, iallafall två, och då tröttnade jag på att vänta och la mig och sov istället...




Jag undrar förresten, läser ni mina svarskattentarer när jag har svarat på dem när ni jamar där? Eller jamar jag på kattentarerna i onödan?

11 kommentarer:

  1. Anonym16:58

    Det är ett par timmar kvar tills vi för rösta med. *suckar*
    Självklart läser vi svarskattentarerna, det är nästan det roligaste av allt.

    SvaraRadera
  2. Bra spinnhealat där för matte och dator.
    Jamar med Sippo, klart vi läster svaren.
    OM vi kommer ihåg vart vi tassat, för du håller ett bloggtempo som får oss att tappa andan! ;-)
    Men vi älskar det.
    Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Jama svar på kattentrerna! Dom är jätteroliga att läsa.
    Vi VET att matte är jättedålig på att själv göra det...

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Tror att det är så att agria räknar med bekräftelsetiden också. Då bör ju timmarna stämma. Men man kan ju inte vara för säker så det är bäst att kolla om det går att rösta även i morrn´kväll.
    Klart att vi läser Kattentarerna också. Försöker att gå igenom dina inlägg varje kväll innan sängdags.
    Nospuss på dig tjejjen.
    Nalle

    SvaraRadera
  5. Alice17:59

    Vi jamar som de andra, självklart läser vi svarskattentarerna - de är jamarskoj att läsa!
    Vi har också märkt att agria har problem med tiderna, ibland går det att rösta igen efter bara nån timme om man använder en annan mailadress (matte har ett gäng...) och jätteofta går det att rösta igen efter midnatt fast det är några timmar kvar.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Visst är det spinnande med tävlingen. Många kompisar med!! Klart vi läser svarskattentarerena! Jättefin bild! Nosbuff

    SvaraRadera
  7. Sippo:
    On man inte får rösta efter kl 10 imorrn är vi klara med tävlingen nu, för den verkar inte vilja ta emot mattes 300 olika emjao-adresser längre... :/
    Vad kul att ni läser kattentarer + svar också, när jag hittade din blogg insåg jag att läsa svarsjamen var minst lika kul som att läsa bloggen! Och på det viset hittade jag fler bloggar att läsa! :D

    SvaraRadera
  8. Sippo:
    Var glad att jag inte är klostucken idag, jag är en dam, jag kunde ha tagit illa upp över att kattentarerna "är nästan det roligaste av allt"! ;)

    Max och Måns:
    Tack, det var en svår huvudvärk att kurra bort den här gången... :/
    En enkel regel är helt enkelt att ni jamar på ALLA inlägg, så slipper ni glömma vilka ni har jamat på!! ;) Och mitt bloggtempo lugnar nog ner sig snart, men jag måste ju få jama av mig exempelvis om den dumma lillfjanten. Matte och lillhusse sitter ju bara och ojar sig över hur söt han är... :(

    Smulan och Amanda, Alice, Dui och Deco:
    Då fortsätter jag att jama på kattentarerna! Jam tycker att det är JAMARkul att få kattentarer, säger som Sippo: det är nästan det roligaste av allt! ;)
    Buffar på er alla

    Nalle:
    Då somnar du gott om du läser mina långa inlägg!! *Tihihi*
    Nosgosar tillbaka jättemycket

    SvaraRadera
  9. Ahh Linnsen det är därför jag haft så lätt att somna på sista tiden. Har bara inte tänkt på att det var sen jag blev vän med dig. Har haft lite trassel med detta innan. Skall rekommendera dig till fler om jag hör att någon har sömnproblem.
    Nalle

    SvaraRadera
  10. så klart vi läser! Fattes bare ann't

    nosgos å gottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  11. Nalle:
    *gråter en skvätt* buhu,mina inlägg är så tråkiga att Nalle somnar... :(

    Maurice och Kajsa:
    Så kul att ni också läser kattentarer och svar! :)

    SvaraRadera