fredag 30 december 2011

Inställt idag

8 kommentarer:

  1. *fniss* så känner då jag ibland ;-) Nosgos

    SvaraRadera
  2. Hihi... ja sånt händer ;-)

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Rebellen:
    Egentligen har jag massor att jama om, jag orkar bara inte tassa ner det...
    Jag skulle vilja berätta om katten Lisa, om grannkatten Tiger osv, men känner mig alldeles orkeslös idag.

    Och inte sköter jag mina kattentarer och svarar på dem ordentligt heller, fy på mig! :(

    Jag är nog tillbaka med kraft imorrn!

    SvaraRadera
  4. Kompis, det är lugnt. Man får ha såna dagar också.. *styrka skickas bums*. Ta hand om dig bara så finns ju vi kvar här när du orkar igen :-).

    Nosgos

    SvaraRadera
  5. Smulan och Amanda:
    Men matte säger att hon är så impregnerad ev ER matte för hon verkar orka och det tycker matte är fankattiskt! En stor torsktårta i present till henne! :)

    Nosbuffar och kramar

    SvaraRadera
  6. Rebellen:
    Tack snälla för kraften, den kom fram nu! Känns redan mycket bättre. :D

    Gos och kramar

    SvaraRadera
  7. Alice19:47

    Ja såna dagar har man ibland. Då är det skönt att krypa ner under täcket och bara sova bort dagen, kanske att man lägger sig och gosar lite också.
    *tasskramar och nosbuffar*

    SvaraRadera
  8. Alice:
    Matte ska ägna sig åt att gosa med oss, då mår hon bäst! *stampar*
    Buff och gos

    SvaraRadera