onsdag 14 mars 2012

Linnsen demonstrerar!

Idag behöver jag tassligt stöd av er kompisar!!

Det var så här att i helgen var matte ledsen och då sa hon till lillhusse att hon inte tänkte blogga mer och att han kunde få tillbaka iMjauen.

Man hör ju direkt två fel i den där meningen, för det första är det JAG som bloggar, matte är bara min sekreterare och skriver ner det jag telekattiserar och för det andra SÅ KAN INTE MATTE GE BORT MIN IMJAU!!!!!!!!!

Så nu har lillhusse tagit tillbaka iMjauen och jag har ingen längre... *tårar på nosen* Jag som var så glad över att ha en egen apparat och dessutom gjorde den det så mycket enklare att blogga, om det bara var nåt litet jag ville tassa ner behövde jag inte larma min sekreterare, utan det var bara att sätta på iMjauen och börja tassa själv. Jag hade blivit jamarduktig på det, t.o.m lillhusse var imponerad av hur fort jag kunde tassa på den.



Jag och min iMjau


Igår kväll kattumenterade jag med lillhusse om att jag ville ha tillbaka min apparat och jag sa då att alla mina vänner står bakom mig och tycker att jag ska få tillbaka den!

Då sa han att han ville se det själv först (lillhusse borde ha lärt sig att inte slå vad med sin katt, förra gången vi slog vad var det ju om att jag kunde få fler vänner på min Catbook än vad han hade, det hela slutade med att lillhusse sitter där alldeles för sig själv med bara ca 250 vänner medan jag var alldeles injamad med mina 600 kompisar, nu har de dessutom ökat till 900 st! De flesta av dem är dessutom katter, lillhusse den tråkmånsen har bara tvåbeningskompisar), så nu skulle jag behöva lite hjälp av er mina goda vänner och bloggläsare.


Om alla som tycker att jag ska få tillbaka min iMjau som MATTE orättmätigt gav tillbaka till lillhusse sätter ett JAM i kattentarerna, så kan jag visa det för lillhusse så att han måste ge sig! *stampar med tassen*

Jag har dessutom fått matte, som har dåligt samvete, att lova att göra så där som Kjelle Bus brukar göra, för varje kattentar betalar matte 2 kr till Örebro Katthem, alltså uppfyller era kattentarer två syften, jag blir glad och Örebro Katthem blir glada!  :D


GE TILLBAKA MIN IMJAU NU, LILLHUSSE!!! *vässar klorna*

24 kommentarer:

  1. Men, sno din imjau!!! Hur bara kan han med!!! Så klart vi tassar under med ett rungande ilsket FRÄS JAM!
    jätteilskna fräs jam
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  2. Faktiskt är det inte mer än rätt att vi får TVÅ fräs jam-inlägg.
    jättejätteilskna fräs jam
    Kajsa & Maurice

    SvaraRadera
  3. JAAAAAM, självklart ska du ha tillbaka din iMaju! Fattas bara.

    SvaraRadera
  4. Jam, jam. Klart du måste ha tillbaka den!

    SvaraRadera
  5. Jam, dubbel jam, trippel jam.

    SvaraRadera
  6. JAM!! Såklart vi allihop här hemma står på din sida finis!
    Sno din iMjau, det är såå fel det kan bli! Nosbuffar och Stöd

    SvaraRadera
  7. Självklart, ska du ha tillbaka din iMjau! Fattas bara annat!

    SvaraRadera
  8. Ge Linnsen hennes imjau tillbaka OMEDELBUMS!
    undertassat av:
    Imma, abbemissa
    Philemon
    Rafael
    Jenny
    Majsan
    Assar
    Sixten
    Sagge, akutkatt

    SvaraRadera
  9. Lillhusse!!!!!!!! Ge genast tillbaka Linnsen sin IMJAU. Matte kan inte sova om hon inte får Läsa Linnsens Godnattsaga.
    Vässar klorna annars. Inte bara morr nästa gång vi ses annars och målet är du Emil.
    Sören

    SvaraRadera
  10. Alice17:59

    Självklart skall du ha tillbaka din iMjau! Matte får väl skaffa en egen att ge bort....
    Men inte tänker du väl sluta blogga? *orolig*
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  11. Vill du har fler Tassavtryck Snygging så håller vi med Sören. Vi kan gå till gemensam attack.
    Mel Gibson
    Julia Roberts
    Vilda Hilda Björngren
    Signe Ledström
    Polarn Pihlkvist
    Och med vassast klor Snurrebuss.
    Och om det inte är nog så lånar vi in några Terrorister från Katthemmet Kompis.

    SvaraRadera
  12. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nosgos!

    SvaraRadera
  13. Här kommer ett ilsket JAM från Kolfart....

    SvaraRadera
  14. .... och ett lite försiktigt JAM från Gräddnosen Maja.

    SvaraRadera
  15. Smulan W19:32

    Jamen... vad hör jag för något? Inte kan man ge bort andra katters iMjau heller! Vi måste få dina blogginlägg snabbt, det kan vara akut brist på Linnseninlägg ibland och då är det bråttom ju, Så JAAAAAM, JAAAAM, och lite fräs också.

    SvaraRadera
  16. Klart att du ska ha din IMJAU tillbaka Linnsen!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  17. JAM! Det är klart du behöver Imjauen och våddå inte blogga,det går ju inte! Vi vill ju att du tassar.Nosduffar

    SvaraRadera
  18. Sambo och Roxy20:47

    TVÅ JAM JAM från oss, på skarpen!

    SvaraRadera
  19. Sa vi att vi bestämt jamar för att du skall få tillbaka din imjau?

    Tass från klosterkatterna.

    SvaraRadera
  20. Jam, jam från mig med!! Så får dina 2-beningar inte bete sig ju, det är ju din iMjau.

    SvaraRadera
  21. JAM, JAM Du ska ha tillbaka din IMjau, så jamars!!!

    Tass tass

    SvaraRadera
  22. Jam jam jam, så det så! *stampar med tassen* Kurr och burr.

    SvaraRadera