fredag 9 mars 2012

Vänstertassning

Jag tycker att matte beter sig skumt, från att ha varit hemma hos mig oftast far hon nu runt värre än en nyfångad mus. Ena dagen hälsar hon på sju Klosterkatter, nästa är hon och gosar med katter på kattmässa och så ska vi inte tala om Wikki, de senaste veckorna har matte varit och gosat med henne TRE GÅNGER!  :O


Matte gosar med Wikki


Nu imorgon ska matte dessutom åka och gosa med Peter hrm Sippo och kanske Tindra om hon har tur. ;)
Jag tycker mer och mer att det verkar som att matte vänstertassar...




Matte gosar med grannkatten Bumlan


En annan sak som är märklig är att matte åker runt och gosar med MINA kompisar!!  :O
Man frågar sig ju vem det var som introducerade matte för dessa trevliga vänner, lite tassamhet vore lämpligt men inte, hon har gjort sig redo att ta med VÅRT godis till Sippo och Tindra IGEN, precis som när hon var hos Klosterkatterna... :/

4 kommentarer:

  1. Jam vad jamar man ??!!
    Eller det kanske passar bättre att frääsa lite på din matte :)

    SvaraRadera
  2. Klart att det är kul att hon hälsar på bloggkompisarna men det VIKTIGASTE är ju NI så det så! Ni får jama i på skarpen att det saknas gos! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Det är väl kul att er matte får komma ut lite.
    Glöm inte alla spinnande dofterna hon har med sig.
    Då får ni också "nosa" på kompisarna ;-)

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Var inte ledsen, Linnsen - jag har sett till att matte tar med sig av VÅRT godis till dig!

    Nosbuff från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera