torsdag 8 mars 2012

Orolig...

Att matte har börjat banta gör mig inte så mycket, bortsett från att hon har varit världens skönaste att ligga på så kommer hon långt långt fram i tiden att bli hård och benig och vilken katt vill ligga på nåt sånt?


Något som däremot oroar mig väldigt är att nu eftersom matte har börjat ett nytt liv säger Frank att han också vill göra det. Jag vet inte vad det har tagit åt honom... Han säger att han ska bli utvikningskatt!  :O


Eftersom han är så envis tror jag att han kan komma långt...
Vad tror ni om hans portfolio? Ska jag vara orolig?








9 kommentarer:

  1. Anonym21:35

    Nämen Frank då! *stora ögon*

    SvaraRadera
  2. Skrattar morrisarna av oss!
    *fniss*

    SvaraRadera
  3. *MOL*
    Frank jag tror till och med att du kan kattsportera dom där bilderna till AmeriKATT till den där tidningen Playcat´s :)

    SvaraRadera
  4. *kurr* Ehrm, jag menar... ja, du måste nog vara orolig!

    Tass från Imma, rödnost abbemissa.

    SvaraRadera
  5. Smulan W22:44

    åhh det var det bästa hrmm förlåt det värsta menar jag, jag sett. Skulle verkligen vilja ha, inte vilja ha, menar jag, de bilderna på väggen här att dregla över, förlåt titta på! Var OROLIG Linnsen, MYCKET OROLIG!!! *trånsjukt jamande* =)

    SvaraRadera
  6. Med såna bilder kommer Frank snart att kunna försörja hela familjen!

    SvaraRadera
  7. Oh Frank. Du måste titta in i Kameran mer med dom Snälla ögonen du har.
    Jättefina bilder.
    Nalle

    SvaraRadera
  8. Han är fin Frank! Vi andra kan väl få titta lite i alla fall? Nosbuff

    SvaraRadera
  9. Alice19:38

    *röd om nosen*

    SvaraRadera