lördag 17 mars 2012

Morrywood

Ni kommer ihåg när jag jamade om att Frank ville bli utvikningskatt?

Det visade sig att medan jag har varit upptagen med att hålla undan lillfjanten och kurra bort mattes huvudvärk så har Frank ägnat sig åt att spinna vidare på det här.

Han har varit i kontakt med Tugg Tassner i Morrywood, ni vet den ökände utgivaren av Playcats...



Den ökände Tugg Tassner

Tugg Tassner är ju verkligen en playcat själv, okattererad gammal hane som bor i ett slags koloni med massor av ungkattsflickor med långa svansar... Honom har min Frank varit i kontakt med! *snyft*



Ungkattsflickorna...


Och kan ni tänka er, Frank har skickat nya bilder! :O
Tugg ville ha en där han ser lite mer drömmande ut... och en där man ser hur vig han är... *snyft*









Jag frågade Frank varför han håller på så här och han jamade om att "vi har bott i ett eget hem nu i snart fyra år, nyhetens behag med lillkatten börjar gå över och dessutom blir vi vad många kallar seniorkatter till hösten, vi fyller ju åtta år". Frank jamade att han kände det som att han ville ha ut mer av livet innan han blir för gammal...

Jag jamar bara, Klostermattarna skynda er att skicka hit nya selar så att matte kan gå ut och gå med Frank!!! Har vi tur träffar de på grannkatterna Bumlan och Tiger så att Frank hamnar i ett rejält råkurr, då kanske han är nöjd med att ligga i sin fåtölj och sova sedan!!! :O

5 kommentarer:

  1. Hmmmmm... ja du, här krävs att vi tar i med hårdtassarna, märker jag. Skall omedelbart jama med matte om detta med selar, så får vi se om vi inte kan ordna till något. Under tiden - släpp inte Frank ur sikte!

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  2. Han är ju fin Frank.. tror ändå att han håller sig till dig vackra Linnsen. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Min matte skrattar så hon nästan kissar på sig :)
    Jag förstår inte alls vad som skulle vara roligt med att Frank skickat iväg utvikningsbilder till den där Mr Playcat Tugg Tassner ??
    Kan ju bero på att jag är en Helig Birma ;-)

    SvaraRadera
  4. Alice17:53

    Jag jamar precis som Kjelle Bus, matte skrattade så hon nästan trillade av stolen.
    Men du Linnsen, jag tror inte du behöver vara så orolig för de där ungkattsflickorna har ju inte en chans mot en skönhet som dig! Tvåbeningar brukar kunna få något som heter gubbsjuka säger matte - det kanske är det som Frank har fått. Han glömmer nog de där tossiga tankarna snart.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  5. Smulan W20:05

    Åh Linnsen, matte säger att du är helt obetalbar! (tror det betyder att du är jättejätte värdefull *nickar lite med huvudet*) Hon gapskrattade när hon läste ditt inlägg. Det bästa idag, sa hon. Tycker nog jag också, att Franken är fin, menar jag. Fast jag tror nog att han håller sig till dig och förresten om han ska till det där Morrywood så måste han ju gå ut! Och det gillande han ju inte nåt vidare eller hur.... Så du får väl helt enkelt sätta på dig en sån där bikini och lägga dig lite läckert utsträckt så kommer han nog på andra tankar ska du se. (fast han kan ju fortsätta lägga ut lite läckra bilder här på din blogg *dreglar lite*) Nosbuff

    SvaraRadera